JonasD Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Ja, er endel tilpassning! Mye vinkler som er feil osv osv. Du ser det godt når du kommer under bilen
Jås Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Liten oppdatering. Er mye på sjøen så skjer lite. Nye baklykter prøvemontert. Fått nytt senkesett. Kjøpt delebil. Hvor fikk du tak i de lykteglassa? Og er det farga pærer så lysa får rett farge når de er på?
Simon S Arvesen Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 Hvor fikk du tak i de lykteglassa? Og er det farga pærer så lysa får rett farge når de er på? Lykteglassa kom jeg over i tyskland. Meget skjeldne. Har kun prøvemontert med mine gamle LED pærer. Må ha farga pærer ja
Jås Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Ja har leita litt etter andre lykter,og ikke funnet noe...blir bra det der ja...
Simon S Arvesen Skrevet August 17, 2010 Forfatter Skrevet August 17, 2010 En liten oppdatering. Før: Prøvemontering/tlpassing av grenrør og Hartge toppdeksel
Bamsebrakar Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 Såg nice ut ditta simon Hvordan går det med E30n? Blitt noe med mapping?
Simon S Arvesen Skrevet August 18, 2010 Forfatter Skrevet August 18, 2010 Såg nice ut ditta simon Hvordan går det med E30n? Blitt noe med mapping? Takk Nei, ikke fått mappa noe mere enda. Men han kommer strax hjem fra ferie. Håper han får tid me en gang Når skal du montere spilt sec?
Bamsebrakar Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Okok Kanskje montering når jeg kommer hjem den 17. Eller så blir det ikke før til våren. Vurderer sterkt full overhaling av maskina i vinter
BTBL Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 Fin bil blir råbra når du får piffet den litt opp
Simon S Arvesen Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 Okok Kanskje montering når jeg kommer hjem den 17. Eller så blir det ikke før til våren. Vurderer sterkt full overhaling av maskina i vinter Okej. Ja greit og vertfall bytte register. Blir bra når du får montert Spilt en
Simon S Arvesen Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 Fin bil blir råbra når du får piffet den litt opp Takk Ja blir bra tilslutt. Skal pusse opp RS felgene i vinter
theberg Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 okay, ja lurte på hvor store bbs rs felgene dine er? skal tenke litt på deler eg trenger, så sender eg en pm.. Kunne jeg også tenkt meg å vite Å hvilken senking kjører du ?
Simon S Arvesen Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 okay, ja lurte på hvor store bbs rs felgene dine er? skal tenke litt på deler eg trenger, så sender eg en pm.. Kunne jeg også tenkt meg å vite Å hvilken senking kjører du ? Jeg har 60/60 senk. Felgene er BBS RS 8 og 9*16, passer som ett skudd De skal snart får seg en grundig polering/lakkering
e34ose Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 blir rå bra simon! e allereide rå kult hadde ej berre hatt peng til å fikse opp 525en sann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå