bmwkizn Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Dette hadde vert no http://www.blocket.se/stockholm/Bmw_2_8 ... m?ca=3&w=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 52539.50 i Norske kroner i kjøpesum. Billig å registrere i norge også når det er veteran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Mye fint i Sverige http://www.blocket.se/sodermanland/Bmw_3_0_csl_obs__pris_pa_forfragan_23761946.htm?ca=2&w=3 http://www.blocket.se/helsingborg/BMW_Alpina_B7_turbo_coupe_12290996.htm?ca=2&w=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Ja det er helt sykt Blir nok en sverige tur i vinter for å lete etter en kurrant klassiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Ble nærmest vått i underboksa når jeg så alpina'n, noe så fint!! Kan ikke beskrives med ord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Ja den var sykt rå. Syns ikke rattet passa helt i bilen men Ellers var bilen helt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Ble nærmest vått i underboksa når jeg så alpina'n, noe så fint!! Kan ikke beskrives med ord! Står en Alipna B7 Turbo 10 min unna meg som står og ruster og ikke blirr tatt vare på Den er original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Ble nærmest vått i underboksa når jeg så alpina'n, noe så fint!! Kan ikke beskrives med ord! Står en Alipna B7 Turbo 10 min unna meg som står og ruster og ikke blirr tatt vare på Den er original. Det er helt for jævlig..Eier skulle hatt smekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Ja, om ikke mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Ja, om ikke mer! Mulig blitt kastrert, deretter gitt bilen til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Da har jeg tatt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Da har jeg tatt den tatt bilen eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Ja den var sykt rå. Syns ikke rattet passa helt i bilen men Ellers var bilen helt perfekt Var det csl'n du tenkte på her, eller var det B7'n? Har miksa bra med noen bilder på den B7'n hvertfall. Plutselig interiørbilde av en E39 Alpina midt i der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Da har jeg tatt den tatt bilen eller?? hehe, var meninga å quote til Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Ja den var sykt rå. Syns ikke rattet passa helt i bilen men Ellers var bilen helt perfekt Var det csl'n du tenkte på her, eller var det B7'n? Har miksa bra med noen bilder på den B7'n hvertfall. Plutselig interiørbilde av en E39 Alpina midt i der Det var b7,n jeg mente ja.Så ikke før nå at der var annen bil kosentrerte meg om det som ikke passet i en klassiker jeg. Syns rattet og framsetene så litt mallplassert ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg