Gå til innhold

Sjekk. Pen og Billig E9 på Blocket.se

bmwkizn
 Share

Anbefalte innlegg

Ble nærmest vått i underboksa når jeg så alpina'n, noe så fint!! Kan ikke beskrives med ord! :D

Står en Alipna B7 Turbo 10 min unna meg som står og ruster og ikke blirr tatt vare på :cry: Den er original.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nærmest vått i underboksa når jeg så alpina'n, noe så fint!! Kan ikke beskrives med ord! :D

Står en Alipna B7 Turbo 10 min unna meg som står og ruster og ikke blirr tatt vare på :cry: Den er original.

Det er helt for jævlig..Eier skulle hatt smekk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den var sykt rå. Syns ikke rattet passa helt i bilen men :) Ellers var bilen helt perfekt :)

Var det csl'n du tenkte på her, eller var det B7'n? :)

Har miksa bra med noen bilder på den B7'n hvertfall. Plutselig interiørbilde av en E39 Alpina midt i der :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den var sykt rå. Syns ikke rattet passa helt i bilen men :) Ellers var bilen helt perfekt :)

Var det csl'n du tenkte på her, eller var det B7'n? :)

Har miksa bra med noen bilder på den B7'n hvertfall. Plutselig interiørbilde av en E39 Alpina midt i der :wink:

Det var b7,n jeg mente ja.Så ikke før nå at der var annen bil :lol: kosentrerte meg om det som ikke passet i en klassiker jeg. Syns rattet og framsetene så litt mallplassert ut ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...