e30powah Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 hei tenkte og dele med dere litt hva eg gjør med min nylig innkjøpte e34, planer sveise rust i kanaler skifte framskjermer få på ei frontleppe håper på m5 skinn/stoff skrik ut om noen har som ikke mer kjempe dyrt. xenon i alle lys tone/sote alle rute i samme styrke som er bak nå. ellers kan også folk sei ifra om dei har idea om ka eg kan gjøre eller om dei eventuelt har dele til salgs er mye eg kan tenke meg så kom med forslag skal oppdater så ofte eg kan er ikke mye eg kan gjøre akuratt nå men kommer:)
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Sjå der ja, fått govogna på nett og ! Stå på, og gjer den strøken i vinter !
e30powah Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2009 hehe yess:) ja er vel det som er planen veit eg:)
e30powah Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2009 og jørgen du har fortsatt eit ratt eg har lyst på
BmwRace Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 heihei.... kordan i faen får du til å ha på parkeringslysa å grøftlys samtidig??? får bare kjørelys og grøftlys??????????
e30powah Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 setter lys bryteren på park, og grøftlys? er vertfall slik eg gjorde;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå