KKise Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Har akkurat kjøpt tåkelys til E34 min, men når jeg holdt på å montere støtte jeg på et problem. Justeringsskruen står jo inn mot fangeren, så å få justert skruene når lyktene er montert ser jeg på som umulig. Hvordan justerer jeg de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Ingen som har justert lykter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Hmm, skjønner ikke hvordan dette kan være et problem, kan du ta bilde så en ser hvordan du har montert lykta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Aldri før justert grøftelysa men har vært ute for at pærene har stått skjevt. Er det egen justeringsskrue altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Er det ikke bare plastikk deksel i veien for å komme til denne skruen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villminken Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Har justert tåkelysa på bayern min som er en e34 tds. Fikk jekket de opp og ned ved å skru på en skrue på innsiden av lykta, altså mot midten av støtfangeren/spoiler. Fronten min er original breinyre og tåkelysa er også originale som de var levert i '95. Mener det så ut som på bildet gjengitt i trådstarter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villminken Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Er det ikke bare plastikk deksel i veien for å komme til denne skruen? Må nappe av dette dekselet (som sitter inn mot midten av støtfanger/spoiler for tåkelyset) som blir hengende i en plastikktråd for å komme til skruen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 villminken, riktig. Var det jeg tenkte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Det sitter et plastikk deksel der ja, når jeg ser nærmere etter på min, så er det støpt igjen med glassfiber av en eller annen grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Hehe, er vel knekt noen fester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå