BMWPower. Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Noen som vet om det finnes noen firmaer i Danmark som trimmer motorer? Har hørt noen rykter om dette flere ganger men vet ikke om det stemmer, noen som vet noe mere om dette? Lurer på å trimme min 1997 328i istedet får å kjøpe M3, men vet ikke om jeg vil sette igang på dette selv siden jeg ikke har vært så mye borti dette.
SweetBMW Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Spørs hva du mener med trimm da. Turbo og slikt er det mange som driver med overalt. Gjerne gi litt mer info om hva du ønsker først =)
BMWentusiasten Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Den tanken har slått meg og i løpet av tiden.... Men gir deg rådet som jeg fikk: Er den en original 328, behold den original og selg den for så å kjøpe en M3. 100.000 opp i pris må du nok fra et eksemplarisk eksemplar 328 til samme stand M3, noe det også er verdt mtp at "skikkelig" (ulovlig) turbobygg koster bortimot det samme (om det ikke blir et A-dekk/kimmit tuning 25000,- nøkkelferdig lavtrykk turbo). Er du av typen som liker originalt og BMW for å være BMW, kjøp ekte M. Hvis du derimot synes dumpventil og lavtrykk turbo er skøy så kjør i vei, men ikke glem at dersom du er "uheldig på veien" og du kjører ulovlig trimmet bil, så er du buttf***ked... Liten cockblock, men er bare et lite innspill. Tolk det som du vil
lloydsb Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 har du 325 innsug? på din evt bytt til det og så må du bytte et par sensorer,dyser og noe til tror jeg.. da får du endel effekt i forhold til casha du bruker. går cirka fra 193 hk til 210-220 hk, kommer ann på.
BMWPower. Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2009 Jeg tenkte igrunn på turbo å sånn ja, men er egentlig mest glad i sugemotorer så har jo mest lyst på en 3.2L M3. Er jo som du sier BMWentusiasten at det er noe skummelt å kjøre rundt med ulovlig trimmet bil Har tenkt på å kjøpe innsugsmanifold ja, skal til USA igjen snart så tenkte å kjøpe dette http://www.koperformance.com/BMW/engine ... e36_m3.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå