Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og broren min ringte 44444444 bare sånn for morroskyld og spurte hvor mye han skulle ha for nummeret, og han hadde fått bud på oppimot 700k hvis jeg ikke husker veldig feil, men han ville ikke selge:) han hadde jo hatt nummeret så lenge;D Nummeret mitt er 92888781, er det noe verdt tru?:)

Sorry litt OT:))

Skrevet

Start en ny tråd; hva er mitt nummer verdt.

Her har et tlf nr til salgs, ikke noe mer.

Men tilbake til topic, det burde gå for mer enn 6000. Hvorfor selge da? Det er jo toppers med kjekt nr

Skrevet
Start en ny tråd; hva er mitt nummer verdt.

Her har et tlf nr til salgs, ikke noe mer.

Men tilbake til topic, det burde gå for mer enn 6000. Hvorfor selge da? Det er jo toppers med kjekt nr

Ja, enig. har ikke brydd meg før nå, men kan folk starte sine egne tråder heretter?

Jeg gidder ikke ha det nr. Jeg har et ganske så enkelt nr fra før.

Og gidder heller ikke sitte på et slikt nr uten å få solgt det.

Skrevet

Vel, var vel meg du kjøpte nr. av Jon:) Såg du hadde prøvd å ringe.. Du kan nok klare å selge det videre, en kompis av meg solgte sitt for 5500 på finn, det var 45 45 39 39 ... problemet er å finne den som er villig til å betale mer, Finn drukner i slike annonser nå så det er ikke så lett.

Om du ikke vil ha det så kan jeg spør neste på lista?

Skrevet
Vel, var vel meg du kjøpte nr. av Jon:) Såg du hadde prøvd å ringe.. Du kan nok klare å selge det videre, en kompis av meg solgte sitt for 5500 på finn, det var 45 45 39 39 ... problemet er å finne den som er villig til å betale mer, Finn drukner i slike annonser nå så det er ikke så lett.

Om du ikke vil ha det så kan jeg spør neste på lista?

hehe! litt av et sammentreff. Bimmers.no er utbredt :)

Tja..Kan ikke vi snakkes i morgen? Jeg ringer deg på formiddagen.

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...