rubenjs Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 hei, jeg har en 318 som jeg har kjøpt 325 med lednings nett hjerne å kasse til. så lurte e på om noen som kunne si nermere ka som må til for å bruke 318 bakakselen å om de er noe som må jøres me motor fester eller annet i forstillingen for å få dette til,og mellom akselen?? det er en 96 mod motor så de er vell dobbel vanos på denne? å kordan er de å sette på turbo på denne, eventuelt, ka skal til å kor mye tåler denne bli laddet med?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Du har en e46 318? Og har kjøpt deg en 96mod 325 motor? Du må gi litt mer info her. 325 ble aldri laget i 96. Og det du sikkert har skaffet deg er en e36 323 motor med enkelvanos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rubenjs Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 glemte d, har en 91 mod e36. har ikke hentet motorn, men han mente de var en 96 mod 325. så de stemmer ikke? kan hend han har sakt feil årstall på motorn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 er vel 95 de siste 325 ble laget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rubenjs Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 har liksom ikke peiling på de med vanos. så lurer litt på dette, å om de tåler turbo osv. kom de ikke 325 i 96 ?? å stemmer de at alle bmw motorer ette 93 kom med vanos`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Det stemmer ja. Nei, siste modell av 325 ble vel produsert i juli 1995 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rubenjs Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 ok. har du no peiling på turbo på vanos motorene? å ombygging fra 318->323/325 når de jell fester/forstilling og mellom aksel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 har ikke så mye peil på vanos, men har hørt at non-vanis er best med turbo. Når det gjelder ombygg har jeg gjort det samme selv, den gikk rett i med motorfester, plugg og ledningsnett. Men søk på "318 and 325 ombygging" så finner du masse svar. Det er ikke så lett etter 1.1.08 med tanke på nye regler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rubenjs Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 hehe, nei tenker ikke gokjenne dette:) bare bygge et leke tøy. så er de bare sette i 318 motorn om man skulle bli stoppet å krevd inn te de onne mennene i gulle refleks vester:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 okei, jeg har hørt at vanos funker greit opp til 1 bar eller noe, men over det er det non-vanos som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 hadde du bodd nærmere kunne du fått min non-vanos så kunne vi bytta, for jeg har lyst på vanos:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rubenjs Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 vist dette stemmer me opp til 1 bar funke de nu vell lenge nokk:) 1 bar utjør vell 100% økning i efekten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 nja, tviler på du får 384 hk med 1 bar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 kanskje 330-350.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rubenjs Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 hehe, men kan leve me de ei stund:) tror godt e kan leve me 250 te å bynne med også, me tanke på de slappe 115 hkan som e nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå