Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, tenker e me:) med da 318 bak aksel, blir jo et helt annet utveksling. har en nissan s13 turbo liggende, den ladder 0,7 årginalt, så tåler vanosen dette så blir de:)

Skrevet

lurte på en ting til, radiatorn fra 318 passer de me slanger osv over på 325 motorn, eller må jeg ha ny radiator/slanger oxå

samt at jeg enda trenger konkrete svar om ombyggingen å on turbo på vanos?

Skrevet

ja jeg bruker samme radiatoren. Går helt fint det, har fått testet den i køkjøring i 2 timer på E18 med 26 varmegrader ute og det gikk helt fint.

Har bytta bremser og fjærer bak, bremser, fjærer, dempere og stabstag foran (og tårnlager) Girkasse, mellomaksling, diff og stikkakslinger er det samme.

Skrevet

(Har bytta bremser og fjærer bak, bremser, fjærer, dempere og stabstag foran (og tårnlager))

dette er vell blitt byttet siden motoren er så mye tyngre, ikje for at den skal passe ?

fikk vite i dag et de jikk ant å fjerne vanosen og blombere, at dette var noe som var utenpå motoren ? stemmer dette eller?

grunnen til jeg er så opptatt av dette er siden de skal sprut på motoren, å spruten kan jo ikke styre vanosen, så blir dårlig kombinasjon de :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...