///ben Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Hei, tenkte jeg kunne slenge ut en liten show off tråd om min e36 touring:P Vurdere nå og selge bilen pga jeg ikke har lappen, og syntes det er bedre at bilden får en eier som kan bruke den, istede for at den bare står i hagen her og forfaller. Kom med bud!! Bilen er en 96mod 320 touring som i mine øyne er i meged god stand. Bilen er så og si rustfri, bortsett fra litt rust i hjulbuene bak pga et litt misslykka valse forsøk et par eiere tilbake:) Fikk utstyrs lista av GS her om dagen Ikke den lengste lista i gården, men er greit S243A AIRBAG FOR FRONT PASSENGER Airbag passagerar S246A STEERING COLUMN ADJUSTMENT MECHANICAL Styrkolonn manuell instelbar S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Sportratt läder S282A LT/ALY WHEELS SPORT SPOKE STYLING II BMW LM-fälg sporteker-styling II S305A REMOTE CONTROL FOR CENTRAL LOCKING Fjärrkontroll för centrallås S314A HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES Ytterbackspegel / uppvärmt förarlås S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Bortfallat, modellbeteckning S411A WINDOW LIFTS, ELECTRIC Eldriven foensterhiss fram/bak S413A LUGGAGE COMPARTMENT NET Bagageneat S423A FLOOR MATS, VELOUR Inlaeggningsmatta velours S428A WARNING TRIANGLE Varntriangel och förbandspaket S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Innerbackspegel med nedbländn.autom S473A ARMREST, FRONT Armstöd fram S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Stoluppvärmning förarsida/passagerar S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE Huvudstoed bak mekanisk S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Hoejdjustering straalkastarinst. S520A FOGLIGHTS Dimstraalkastare S528A AUTOMATIC AIR RECIRCULATION CONTROL(AUC) AUTOMATISK CIRKULATIONSLUFTKONTR. S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatautomatik S556A EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY Yttertemperaturindikator S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS L801A GERMANY VERSION Landsförande Tyskland/Österrike S806A 3RD STOP LIGHT Tredje bromsbaklykta P971A EXCLUSIV PACKAGE Exclusiv-Paket P972A COMFORT PACKAGE Paket Komfort Planene fremover nå er: Nye lykter(noen forslag om hva som er fint?) diffusor. GT leppe i carbon, eventuelt andre carbon effekter. M3 speil. Toning av rutene. ta den lille rusta som er. Noen forslag til ting jeg burde/ikke burde gjøre? Skrik ut! Dårlig kvalitet på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 E36 touring er flotte biler! Håper du har planer om å slenge ut flere bilder. Jeg ville droppet leppa på fronten. Siden det aldri ble laget en GT touring, synes jeg personlig bilen ville sett bedre ut med den vanlige E36 M3 fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 hehe, den har jeg allerede tatt av, fordi fikk en liten skade på den:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Pen bil det der. Blir bare mer og mer glad i e36 touringene. Nydelig farge også, tipper bostongrønn som min! Ville synes at rails hadde passet bra på denne også, men er vel muligens mye arbeid. Satt lenge selv med tanken om å montere øyelokka på, men det ble med at jeg lakkerte de og la de fint på hyllen hjemme. Hver sin smak da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Takk for det:) Rails hadde vært noe, men jeg innbiller meg at det er et H...... og montere? Er litt usikker ned tanke på de øyelokka jeg også, men er ikke værre enn at jeg bare tar de av igjen om jeg ikke blir fornøyd:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Uten rails, uten øyelokk, med leppa du opprinnelig har på bilen. God å lav, breie kant felger. Da har du deilig E36. Tone rutene er alltid ett sårt tema, så jeg vil ikke gå inn på det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Hørtes ikke ut som noen dum ide:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Angel Eyes eller ikke? Klarer ikke bestemme meg hva jeg vil ha:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Hella Angel Eyes med sort bakgrunn. Selges hos Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Hella Angel Eyes med sort bakgrunn. Selges hos Koed. da vil jeg heller ha orginal lykter med ettermontert ccfl ringer, fra f.eks biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 ok:) hehe, mulig jeg er dum nå, men jeg finner de faen ikke?:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Syntes Hella ser mest gjennomført ut, og ikke minst moderen "tøtsj" . : ) https://www.koed.no/functions/billede.a ... .jpg&map=1 Du er her : Onlinekatalog ® E36 ® Nye deler ® Diverse utvendig utstyr Billig er de ikke, litt i overkant av 4tusen. Men verdt kronene syntes jeg : ) varenummer på nett er: www7509 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 E36 touring er flotte biler! Håper du har planer om å slenge ut flere bilder. Jeg ville droppet leppa på fronten. Siden det aldri ble laget en GT touring, synes jeg personlig bilen ville sett bedre ut med den vanlige E36 M3 fronten. Nå ble det jo aldri laget noen M3 touring heller da, eller noen GT cab eller -sedan Hadde sansen for denne jeg. Ville nok beholdt GT-leppa ulakkert svart, eventuellt carbon, og fått noe mer carbon på bilen også (panser, nyrer, etc...) Kombinasjonen bostongrønn og carbon er TØFT! (også må du plukke av felgene og donere dem til meg) Edit: Må forresten si meg enig i at hella AE er tøft. Er noe med de lyktene som ser skikkelig sinna ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Dropp øyelokk og nytt interiør...denne bilen blir flott med M-lister, takrails og angeleyes! Gjerne sideskjørtene også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Dropp øyelokk og nytt interiør...denne bilen blir flott med M-lister, takrails og angeleyes!Gjerne sideskjørtene også! +1 Det er det denne bilen trenger! Ikke monter øyelokk, blir ikke bra på touring, så ellers veldig pen ut denne her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå