Scampi Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Jeg støtter Dr_S når det gjelder CCFL-ringer. Billig, kjapp jobb og ser nydelig ut. Selv ble jeg lei da ene ringen tok kvelden, deretter inverteren...så nå er det originale linselykter med Phillips parklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Da har jeg vært ute å tatt noen bilder:) Har ikke vasket bilen eller noe. Se hvor über stygge de vinter skoa er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Jeg reagerte mer på den åpna Wunder-pakka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Kapsler er tøft, hehe..nei ser jo mye bedre ut med alufelger, men på vintern syns jeg det er dekka som er viktigst! Syns den også ble mye penere uten den leppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 hehe, må ha litt god lukt Den ligger i døra, så selve "treet" syntes jo ikke Ja, er jo sant det Dr_S, men det er a måte på å stygge de skal være også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 hehe, må ha litt god lukt Den ligger i døra, så selve "treet" syntes jo ikke Nå er jeg spent...hvilken lukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 *håper på New Car* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 *Håper på ingen lukt i det hele tatt* Baum lukter bajs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Pen den Touringen din ja Send meg en PM om du skal selge leppa som du tok av da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Skal du ha AE, så må du enten gå for CCFL på orginale eller DEPO sine med sort bakgrunn.. Det at de lyser gult synes jeg faktisk er helt riktig! Resten av lysene på bilen lyser da gult, med mindre man har ettermontert xenon. Bra at du droppet leppa, denne blir litt i meste laget på touring. Men splitterne kan bli veldig bra. Har bestilt et sett selv (koster under 300 på ebay) så får se hvordan det blir. Ser det jalla ut er det ikke verre enn å skru av igjen Ellers ville jeg selv prioritert dette: - M sideskjørt - M bakfanger - M lister (ikke m3 , du kjører ikke det ) - M3 speila (uten blink). Bare se på bilen til Dr_S! Det er jo rått - Nye seter. Tror det hadde passet best med sportsstoler i grått skinn og ikke sort. Grunnen til dette er at resten av interiøret er grått. Får du på alt dette, blir den 100% sikkert drit rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Du har en veldig fin touring her ja, kjenner eg savner min mer og mer etterhvert som eg studerer bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 hehe, det er nok jorebær og vanilje Touring er pene biler det, jeg er fornøyd i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Persika lukter best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 Ja, den lukter godt den Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om de, lukter de nesten ikke Bare så det er en liten frisk lukt i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 Hadde et uheldig møte med en liten kant i stad, så klarte og nappe fangeren av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå