Gå til innhold

Noen her som har handlet med ST import?


Tom K
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har kjøpt m-front hos han og m-diffusor.

M fronten er god pass form på osv, men diffusoren er av den dårlige typen.

Men selv har eg ikkje noko negativt å sei om fyren , har alltid fått det eg har bestilt.

dårlig passform på diffusoren altså? :? har en så ligger å venter på meg på posten :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo en del innlegg i denne tiden du sier han ikke svarer på mail.

Kansje noe galt med mailen hans?

F.eks denne:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=131574&highlight=

Søker du på brukernavnet så finner du han.

Trur at han er seriøs han her, er jo en del som har handlet med han.

Jeg selv også, kan ikke si noe vondt om den handelen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Dette var jo voldsomme saker. Fronten din er på vei til deg.. Skal sende deg sporingsnummer! Tok litt tid pga det ble skrevet feil kontonummer på innskuddet ditt, dermed ble det ikke sendt automatisk når pengene var inne.

Var det ikke lettere å ringe meg?

mvh Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå må dere slutt å tulle her. Diffusoren passer bra, så det er ikke noe i veien men passformen på den.

Og til deg M-Alpin så er lyktene på vei. Du får sporing på epost/pm.

Jeg ordner alltid opp og varene skal være av god kvalitet. Lever av dette forumet så er avhengig av gode tilbakemeldinger.

Gir både M-Alpin og Tom 20% ¨rabatt på neste ordre om dere ønsker å handle av oss igjen.

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det dukker opp tråder om st-import støtt og stadig jeg :? Det er som regel de samme punktene som gjentar seg også, som f.eks ikke svar på mail og tlf, veldig lange leveringstider og diverse unnskyldninger..?

Og det å si at kunden bare tuller når han ikke er helt fornøyd med passformen, hva i alle dager er det for noe kundeservice?

Dette er vel nok ett firma som drives av en enkelt person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handla endel fra Stig, og det meste har vært av veldig god kvalitet. Har ikke hatt problemer med passform, og prisene er det heller ikke noe å si på. Savner litt bedre respons på mail, men alt i alt er jeg veldig fornøyd med varer og service. Bedrifter vil alltid gjøre noen glipp av og til. Det har jeg opplevd flere steder, eks. GS og scandicshine. Men de ordner alltid opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har solgt 50++ av de diffusorene og har ikke fått EN klage ennå, men kan selvfølgelig være en produksjonsfeil på din. Om du har kjøpt en du ikke er fornøyd med, send den tilbake så får du en ny:)

Har drevet lenge alene men nå er vi tre stk, så det skal ikke stå på kapasiteten. Beklager selvfølgelig at noen ikke er fornøyde, men det er bare det at om jeg har 100 fornøyde kunder så sier de ofte ingenting, får jeg en sur kunde så roper den gjerne høyt.. Er hardt å drive business, men det er verdens beste jobb dette så vi kommer til å kjøre på videre for å bli både større, bedre og mer seriøs på markedet. Håper at eksisterende og framtidige kunder vil fortsette å handle hos oss.

mvh Stig

daglig leder

ST-Import.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også drevet eget firma Stig så jeg vet at kundeservice er alfa og omega, det tar lang tid å bygge opp et godt rykte men det er gjort på et øyeblikk å rive det ned igjen, derfor ser jeg det som førsteprioritet å svare kunder som allerede har betalt og venter på varene sine, det er mange svindlerer på nett så det er dumt å sette seg selv i dårlig lys ved å ikke svare, det er bare deg selv det går utover når dagen er omme, men jeg skal la "tvilen komme tiltalt til gode" og hvis fronten nå dukker opp innen rimelig tid og kvaliteten er som lovet så skal jeg være den første til å gi deg ros for at du tar tak i tingene og ordner opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...