Gå til innhold

Noen her som har handlet med ST import?


Tom K
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke bare dumt og ha en slik tråd om deg Stian... Fikk meg en tur in på hjemmesida di for og titte litt iallefall..hehe

Synes litt leveringstid kan være til å leve med, så lenge ting blir ordna opp i, og det gjør jo du..

Skal se om jeg får gjordt en handel med deg etterhvert jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe.. Dette var jo voldsomme saker. Fronten din er på vei til deg.. Skal sende deg sporingsnummer! Tok litt tid pga det ble skrevet feil kontonummer på innskuddet ditt, dermed ble det ikke sendt automatisk når pengene var inne.

Var det ikke lettere å ringe meg?

mvh Stig

Fortsatt ikke noe pakkesporingsnummer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Er det virkelig verdt å risikere å bli svindla for 66 ekstra kr?

Har god erfaring med å kjøpe fra ST-import, men skal jeg handle noe mer derfra må det bli postoppkrav. Står jo at de tilbyr det på sidene sine...

Skremmende mange tråder om den butikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har også bestilt hos St-import, venter fangeren hvert øyeblikk :-)

at han har vert litt " treig" å svare regner eg med at dei ha litt å styra på med.

ang sending av varer som er kjøpt (også forhåndsbetalt) så har no eg delte erfaringer med flere brukere her på forumet, st-import er ikkje ein av dei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Skjønner at folk blir oppgitt når det tar tid med varene, som jeg nevnte før driver vi på en krevende måte for å holde prisene nede. Snart får vi inn et stort parti igjen så da skal vi komme sterkere tilbake.

Og til alle som lurer på noe eller vil heve kjøp, spørsmål, hva som helst: send epost til st-import@live.no eller PM her på forumet. Eller ring oss på 93 07 07 05 så ringer vi deg tilbake om du ikke får svar med en gang.

Mvh Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
... Skjønner at folk blir oppgitt når det tar tid med varene, som jeg nevnte før driver vi på en krevende måte for å holde prisene nede. Snart får vi inn et stort parti igjen så da skal vi komme sterkere tilbake.

Og til alle som lurer på noe eller vil heve kjøp, spørsmål, hva som helst: send epost til st-import@live.no eller PM her på forumet. Eller ring oss på 93 07 07 05 så ringer vi deg tilbake om du ikke får svar med en gang.

Mvh Stig

Har bestilt frontfanger og tåkelykter og forhåndsbetalt 18.mars...

Sendt 3 mailer og ringt 5 ganger, fått svar en gang, da skulle du skjekke opp i det og du mente at varene var på veg.

Siden dette haster, har jeg nå bedt to ganger på mail om å få overført pengene tilbake slik at jeg kan handle frontfangeren en annen plass, dersom du utgir deg for å være såpass seriøs, så burde du ta tak i dette å ordne opp, enten få sendt avgårde delene snarest, eller betale tilbake beløpet jeg har forhåndsbetalt !

Hilsen Dennis Moen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha . ST lover og lover. vis man vil ha deler man har betalt for hos ST import. må man gå ut på bimmers å klage før de tar tak i saken, makan til drittfirma, ska aldri handle fra deg når det er sånn du driver business.

du kan si hva du vil. men folk klager jo i eningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha . ST lover og lover. vis man vil ha deler man har betalt for hos ST import. må man gå ut på bimmers å klage før de tar tak i saken, makan til drittfirma, ska aldri handle fra deg når det er sånn du driver business.

du kan si hva du vil. men folk klager jo i eningen!

Du er jo akkurat lik dirtydicky! :?

Takke faen for at du ikke måtte stå skolerett foran hele bimmers etter faenskapet du stelte istand for meg. [-X Jeg ønsker ikke å dra folk mer ner i søla enn nødvendig, MEN jeg vil ikke se sånn dobbelmoralsk prat fra deg her inne, for da gir jeg ikke fem flate for å fortelle resten av forumet hvordan du har holdt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...