Dr_S Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Er det ikke han her da? Som er sponsor på bimmers? http://www.stimport.mystore.no/
Nagin Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Har kjøpt m-front hos han og m-diffusor. M fronten er god pass form på osv, men diffusoren er av den dårlige typen. Men selv har eg ikkje noko negativt å sei om fyren , har alltid fått det eg har bestilt. dårlig passform på diffusoren altså? har en så ligger å venter på meg på posten
Tom K Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 Stemmer nok det, vil IKKE anbefale folk å handle her
m-alpin Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Er det ikke han her da? Som er sponsor på bimmers?http://www.stimport.mystore.no/ jo,er han.. jeg har heller ikke fått varer jeg forhåndsbetalte til han 14/10 å som han har sagt på pm er sendt,trokke posten tar så lang tid gitt!!
bmwkizn Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Jeg har også handlet diffussor hos St-import.Hadde ingen problemer med handelen. Fikk den raskt i posten,og passformen på min var meget bra. var montert på 1 min
Nagin Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Jeg har også handlet diffussor hos St-import.Hadde ingen problemer med handelen. Fikk den raskt i posten,og passformen på min var meget bra. var montert på 1 min ah! hørest bra ut
mariusea Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 har handlet fra han, hadde ikke så mye problemer med han. tok litt lang tid på frontfangeren. han svarte meg sjeldent på mail, men hver gang jeg ringte han så tok han tlf, så burde ringe han istedenfor.
MotorViagra Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Han har jo en del innlegg i denne tiden du sier han ikke svarer på mail. Kansje noe galt med mailen hans? F.eks denne: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=131574&highlight= Søker du på brukernavnet så finner du han. Trur at han er seriøs han her, er jo en del som har handlet med han. Jeg selv også, kan ikke si noe vondt om den handelen!
Gjest Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Hehe.. Dette var jo voldsomme saker. Fronten din er på vei til deg.. Skal sende deg sporingsnummer! Tok litt tid pga det ble skrevet feil kontonummer på innskuddet ditt, dermed ble det ikke sendt automatisk når pengene var inne. Var det ikke lettere å ringe meg? mvh Stig
Gjest Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Men nå må dere slutt å tulle her. Diffusoren passer bra, så det er ikke noe i veien men passformen på den. Og til deg M-Alpin så er lyktene på vei. Du får sporing på epost/pm. Jeg ordner alltid opp og varene skal være av god kvalitet. Lever av dette forumet så er avhengig av gode tilbakemeldinger. Gir både M-Alpin og Tom 20% ¨rabatt på neste ordre om dere ønsker å handle av oss igjen. Vi snakkes!
S.Arnesen Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Syns det dukker opp tråder om st-import støtt og stadig jeg Det er som regel de samme punktene som gjentar seg også, som f.eks ikke svar på mail og tlf, veldig lange leveringstider og diverse unnskyldninger..? Og det å si at kunden bare tuller når han ikke er helt fornøyd med passformen, hva i alle dager er det for noe kundeservice? Dette er vel nok ett firma som drives av en enkelt person?
skrape Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Har handla endel fra Stig, og det meste har vært av veldig god kvalitet. Har ikke hatt problemer med passform, og prisene er det heller ikke noe å si på. Savner litt bedre respons på mail, men alt i alt er jeg veldig fornøyd med varer og service. Bedrifter vil alltid gjøre noen glipp av og til. Det har jeg opplevd flere steder, eks. GS og scandicshine. Men de ordner alltid opp.
Gjest Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Har solgt 50++ av de diffusorene og har ikke fått EN klage ennå, men kan selvfølgelig være en produksjonsfeil på din. Om du har kjøpt en du ikke er fornøyd med, send den tilbake så får du en ny:) Har drevet lenge alene men nå er vi tre stk, så det skal ikke stå på kapasiteten. Beklager selvfølgelig at noen ikke er fornøyde, men det er bare det at om jeg har 100 fornøyde kunder så sier de ofte ingenting, får jeg en sur kunde så roper den gjerne høyt.. Er hardt å drive business, men det er verdens beste jobb dette så vi kommer til å kjøre på videre for å bli både større, bedre og mer seriøs på markedet. Håper at eksisterende og framtidige kunder vil fortsette å handle hos oss. mvh Stig daglig leder ST-Import.no
Tom K Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 Jeg har også drevet eget firma Stig så jeg vet at kundeservice er alfa og omega, det tar lang tid å bygge opp et godt rykte men det er gjort på et øyeblikk å rive det ned igjen, derfor ser jeg det som førsteprioritet å svare kunder som allerede har betalt og venter på varene sine, det er mange svindlerer på nett så det er dumt å sette seg selv i dårlig lys ved å ikke svare, det er bare deg selv det går utover når dagen er omme, men jeg skal la "tvilen komme tiltalt til gode" og hvis fronten nå dukker opp innen rimelig tid og kvaliteten er som lovet så skal jeg være den første til å gi deg ros for at du tar tak i tingene og ordner opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå