M3 Yngve Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 90 moddel M5 E34 3.6 90 moddel tysk, som det kun er betalt moms på. NY PRIS = 5000,-KR Må da hentes kjapt/ må bort. Selges uten motor, gir og alt rundt, intr, lister, styling osv er vekk. Komplett under stell med bremser, diff, styring, alt el, dasjbord med alt, strøkent panser og masse annet er igjen på bilen. Er 535 speedo og noe anne, er også 535. Selges helst hel, da jeg ikke har plass til denne. Selges for 15 000,- kr , kan muligens levers på østlandet. Kan også byttes i div med +- i mellom .
M3 Yngve Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 Mye for bakstilling? Hva skal du med den da?? Ønsker helst å selge denne bilen hel. Men du for komme med et bud over det jeg kjøpte din for.
Wiking Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Hei! Sitter det original radio i denne? CD-veksler?
opeth84 Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 synd du ikke hadde komplett treinteriør. de kunne jeg vært interessert i. men som du skriver selv, ønsker du å selge bilen hel.
NeonMuffler Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 er det m5 understell? selve bilen er jo ikke m5 hvertfall . hva er det ekstra greia i panelet til takluka? nermere bilde?
M3 Yngve Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 Mulig jeg kan pelle ut de trelistene, gi bud har ikke til alle dørene. Hvorfor er ikke dette org M5 da "Muffis" Er 535 speedo, men har et til M5 også på lur jeg, som kan selges løst. Er noe 535 deler som fanger, noe av intr osv. Men det meste her er M5.
M3 Yngve Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 venstre framskjerm bra? og pris? Er en del rust på dem og resten av bilen. Kom med bud, ønsker å få bort litt biler før jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå