Joel KV Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Åja. det viste jeg faktisk ikke! så da setter jeg den styretappen i det hulle som egentlig jengestage skulle gått igjennom? viss jeg forsto rett? Svaret her blir da 'JA' med det som E30-328 skriver at styretappene går ned i de indre hulla. Kjempe fint da skal jeg dra og prøve det:P hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joel KV Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Faen ass. detta går ikke bra ass:-P. Har jo ikke noe og si om man snur motorputene sånn at styretappen i det andre hullet. Ingen som bor i nærheten av fetsund som vill hjelpe meg? hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Jeg kan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joel KV Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Jeg kan! Om jeg har fått beiste på plass a Lettelse! detta ellnette kan bli noe og bryne seg på tror jeg da kan det også henne det kommer noen fler spørsmål fra min side! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Bruker man org. 325i innsugsbelg med facelift IX bremsekraftforsterker (uten bearbeiding) så får man kun brukt ett hull på innsugsbelgen. El-nettet på en Touring er ikke noe problem, det står oppført i guiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Jeg kan! Om jeg har fått beiste på plass a Lettelse! detta ellnette kan bli noe og bryne seg på tror jeg da kan det også henne det kommer noen fler spørsmål fra min side! Ole og jeg skal hjelpe deg med det Joel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Jeg har 325ix bremsekraft forsterker om det trengs Bruker heller orginal jeg, er kappet i S50 innsuget mitt uansett.. Men denne koblingen skal bli spennende... Har en 94 modell S50B30, som skal kobles inn på en 84 modell 323i. men pluggen er klipt på S50 nettet, så har ikke pinnenumrene. noen som har fargekodene på de forskjellige pinnene? Håper noen kan hjelpe meg. Mvh Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Slik så det ut i min 6/94 S50B30 kontakt Kan ikke garantere at det er prikk likt på din, men isåfall er det kun noen få pin som er ulike (noe jeg sterkt tviler på). Ignorer spørsmålstegnene mine, de er fra det første skjemaet jeg skrev, da jeg ikke viste hva som skulle til hva. 2. Sort / Rød - ?? 4. Sort / Blå - AC Kompressor kontroll. - Ikke brukes i E30 5. Sort / Grå - Normal speed rele 6. Lilla / Grå - Klimakontroll modul - Ikke brukes i E30 7. Grønn - Starter imobiliserings rele ??? 8.Grå - ?? 9. Brun / Rød - Oil Temp gauge –Ikke brukes i E30 10. Blå /Gul (grov) - Ryggelysbryter. - Ikke brukes i E30 11. Brun / Gul - Oljetemp. - Ikke brukes i E30 12. Brun / Lilla - Vanntemp til instrument i kupeen. 13. Grønn / Lilla (grov) - Bensinpumperele 14. Sort / Hvit - Vehicle speed output/Hastighetssignal.- ?? 15. Sort / Grønn - Vindusvisker modul - Ikke brukes i E30 16. Hvit / Gul - Data link 17. Hvit / Lilla - Data link DME. 18. Sort / Gul - Starter 19. Hvit / Grønn - Diagnosekontakt 20. Sort - Turteller. 21. Grønn (grov) - Tenning til DME. 22. Grønn / Hvit (mellomgrov) - Ryggelysbryter (igjen?) - Ikke brukes i E30 23. Brun / Grønn - Oljetrykk 24. Hvit / Sort - Kjørecomputer. - Ikke brukes i E30 25. Blå - Ladelampe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Takker så mye for svaret Får se hva jeg får til utav dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Hvordan er S50 motoren jordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Fra motorlabben til vangen som på alle bmw motorer ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Fra motorlabben til vangen som på alle bmw motorer ca Hadde en mistanke om det, men måtte spørre, da joringskabelen på motoren min var borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Sjekka ledningsnettet fra sikringsboksen på bilen til Joel KV. Det er en 90 mod 320 touring. Det stemmet ikke overens med det som står oppført i guiden til touring og cab her inne. Så og si alt var helt feil. Tenkte kanskje vi kunne sjekke ut 9/87 -> men det stemte heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Sjekka ledningsnettet fra sikringsboksen på bilen til Joel KV. Det er en 90 mod 320 touring. Det stemmet ikke overens med det som står oppført i guiden til touring og cab her inne. Så og si alt var helt feil.Tenkte kanskje vi kunne sjekke ut 9/87 -> men det stemte heller ikke. Ettersom jeg fant ut så var det mye som ikke stemte med ledningene i forhold til guiden.jeg har en 84 modell 320. som skal kobles sammen med S50 motor. Men når jeg får den opp å går skal jeg skrive opp hva som ble koblet hvor her inne Guiden har vært til GOOD hjelp uansett med litt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Sjekka ledningsnettet fra sikringsboksen på bilen til Joel KV. Det er en 90 mod 320 touring. Det stemmet ikke overens med det som står oppført i guiden til touring og cab her inne. Så og si alt var helt feil.Tenkte kanskje vi kunne sjekke ut 9/87 -> men det stemte heller ikke. Ettersom jeg fant ut så var det mye som ikke stemte med ledningene i forhold til guiden.jeg har en 84 modell 320. som skal kobles sammen med S50 motor. Men når jeg får den opp å går skal jeg skrive opp hva som ble koblet hvor her inne Guiden har vært til GOOD hjelp uansett med litt feil. Det er fint når folk skriver inn her hva de finner ut selv, som evt avviker fra infoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå