BMWBenny Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Noen som har hatt problemer med å få ordentlig varme i varmeapparatet etter motorbytte? Har varme når bilen står på tomgang, men når jeg kjører over 80 så blir det kaldt.. Har en M52B28 i min 1989 320 touring. vil tro du har byttet om tur og returslange til varmeapp Hvem er egentlig tur og retur når du står foran bilen og ser de 2 slangene stikke ut av torpedoen? Noen høyre/venstre fasit? Uten at jeg har sett så veldig nøye på detta men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelax Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Noen som har hatt problemer med å få ordentlig varme i varmeapparatet etter motorbytte? Har varme når bilen står på tomgang, men når jeg kjører over 80 så blir det kaldt.. Har en M52B28 i min 1989 320 touring. vil tro du har byttet om tur og returslange til varmeapp Hadde det først, men de står rett nå. Har en annen tråd om dette, men er vel greit å få en evt løsning her og, slik at andre som får det problemet vet hvordan det fikses? Min andre tråd: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 0#p1800030 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 Om alt er koblet rett og den er luftet, så er ikke varme i apparatet noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelax Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Alt er koblet rett, og får varme i bilen. Har trøbbel med varmeapparatkranen, har starta egen tråd om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 er det ingen som kan hjelpe meg ? har spurt noen ganger.. trenger så sårt hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 Grunnen til at du ikke får svar er vel pga. du er i en E30 tråd. Lag en ny om ditt tema, så skal du se at du får svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 andre får jo svar på varmeapparat å sånn, da kan vel jeg også få noe hjelp ^^ ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelax Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Noen som har hatt problemer med å få ordentlig varme i varmeapparatet etter motorbytte? Har varme når bilen står på tomgang, men når jeg kjører over 80 så blir det kaldt.. Har en M52B28 i min 1989 320 touring. vil tro du har byttet om tur og returslange til varmeapp Hvem er egentlig tur og retur når du står foran bilen og ser de 2 slangene stikke ut av torpedoen? Noen høyre/venstre fasit? Uten at jeg har sett så veldig nøye på detta men Den lange slangen som går under innsuget skal på den øverste slangestussen, og den korte som går inn på toppen skal på den nederste slangestussen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelax Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Hei igjen. Hvordan blir et med oljenivået på motoren, med E34 bunnpanne og peilepinne? Samme som hvis den sto i en e36/e34, eller blir det feil på noen måte? Har en 11/96 M52B28 i en 1989 E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 hei jeg skal ha en M50 i en E34 som orginalt er en 12v. skal bruke 12v girkassen. motoren kommer fra en E36. skal bytte motor fester å bunnpanne. noen som vet noe ant jeg må gjøre ut i fra dette ? du må bytte peilepinne, radiator, eksos, så tror jeg du må bruke starteren fra m20.. sikkert endel flere småting som må byttes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Hei igjen.Hvordan blir et med oljenivået på motoren, med E34 bunnpanne og peilepinne? Samme som hvis den sto i en e36/e34, eller blir det feil på noen måte? Har en 11/96 M52B28 i en 1989 E30. Jeg har S50B30 maskin med sammebunnpanne og peilepinne. fylte 7liter å det var akkurat helt på max i forhold til peilepinnen. Det var selvfølgelig etter motor var tørnet slik at alt har fått oljen den skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Noen som kan fortelle meg fargene på de forskjellige pinnene i den firkantede E30 motorkontakten? Står jo kun pinne nr i guiden. Håper noen kan hjelpe meg har mildt sagt noen barnesykdommer på koblingen min. Skal kobles til en 93 modell S50B30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Om du vet hva problemet er, kan du jo bare lese av pinnenummerene og finne ut om de er riktig koblet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Noe klokere av dette da, Kenneth? Der står d jo merka hva som er hva, på kontakten og hvor de går på de forskjellige nr`ene, som igjen kanskje gjør at du finner ut hva som er hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå