Gå til innhold

Guide for M50 motor, i E30 karosseri (Ajourført 23.07-2012)

Fliid
 Share

Anbefalte innlegg

Sorry hvis det er er et teit spørsmål men åssen eksos skal man ha i E30 når man benytter M50 Motoren ? Takker for svar :)

Da sveiser man sin egen eksos f.eks.

Ok:) men får man frem den lyden man vil ha da? Vil jo høre rekke 6ern skikkelig godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at min motor kommer fra en 91 mod e34 som skal i e30en. Der sitter det på en 260 kasse, hvilken mellomaksling må jeg bruke da? (kan jeg bruke fra e34?)

lite dumt spørsmål, hvilken bil kommer "zf" kassen fra?

Er litt dumt det nesten ikke er noe info ang bruk av m50 fra e34 i e30. alt i guiden gjelder e36. Det kan jo ikke være så mye forksjell på e34 og e36 når dem har samme motor.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en formening om hvorfor m50`en ruser seg opp når jeg starter? Legger seg på 2-3000, helt stabilt. Innsugsbelgen er fin, og finner ingen andre slanger med skade/hull i. Hørest ikke ut som falskluft.

Gasspjeldet er helt stengt, og det har ikke noe innvirking om jeg kobler ut lmm, tomgangsreg eller sensorene på gasspjeldet.

:?:

Noen som har peiling på hva som kan vere kobla feil når spjeldet i tomgangsregulatoren opner seg når jeg slår på tenninga?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at min motor kommer fra en 91 mod e34 som skal i e30en. Der sitter det på en 260 kasse, hvilken mellomaksling må jeg bruke da? (kan jeg bruke fra e34?)

lite dumt spørsmål, hvilken bil kommer "zf" kassen fra?

Er litt dumt det nesten ikke er noe info ang bruk av m50 fra e34 i e30. alt i guiden gjelder e36. Det kan jo ikke være så mye forksjell på e34 og e36 når dem har samme motor.....

Noen som har noen formeninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...