powerfulglenn Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Sorry hvis det er er et teit spørsmål men åssen eksos skal man ha i E30 når man benytter M50 Motoren ? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Sorry hvis det er er et teit spørsmål men åssen eksos skal man ha i E30 når man benytter M50 Motoren ? Takker for svar Letteste er å bruke grenrør fra M50, også få noe tilpasset skjøten videre og helt til bakpotta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Sorry hvis det er er et teit spørsmål men åssen eksos skal man ha i E30 når man benytter M50 Motoren ? Takker for svar Da sveiser man sin egen eksos f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Sorry hvis det er er et teit spørsmål men åssen eksos skal man ha i E30 når man benytter M50 Motoren ? Takker for svar Da sveiser man sin egen eksos f.eks. Ok:) men får man frem den lyden man vil ha da? Vil jo høre rekke 6ern skikkelig godt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Hørt min eller? hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Hørt min eller? hehe! Nei? Har du youtube link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Hørt min eller? hehe! Nei? Har du youtube link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Hørt min eller? hehe! Nei? Har du youtube link? Deilig lyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Med tanke på at min motor kommer fra en 91 mod e34 som skal i e30en. Der sitter det på en 260 kasse, hvilken mellomaksling må jeg bruke da? (kan jeg bruke fra e34?) lite dumt spørsmål, hvilken bil kommer "zf" kassen fra? Er litt dumt det nesten ikke er noe info ang bruk av m50 fra e34 i e30. alt i guiden gjelder e36. Det kan jo ikke være så mye forksjell på e34 og e36 når dem har samme motor..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 einaste forskjell på girkassa, som eg trur, er vel avstandsstykke på giroverføringa. desse kan du bytte.. skyt meg om eg tar vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 menne oljekjøler. noen som har montert dette og i E30? blir den ikkje litt vel lav om den skal stå under radiator som er orginalt i e36 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Sett inn en E30 oljekjøler isteden da vel? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Hørt min eller? hehe! Nei? Har du youtube link? fy faen for en lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Noen som har en formening om hvorfor m50`en ruser seg opp når jeg starter? Legger seg på 2-3000, helt stabilt. Innsugsbelgen er fin, og finner ingen andre slanger med skade/hull i. Hørest ikke ut som falskluft.Gasspjeldet er helt stengt, og det har ikke noe innvirking om jeg kobler ut lmm, tomgangsreg eller sensorene på gasspjeldet. Noen som har peiling på hva som kan vere kobla feil når spjeldet i tomgangsregulatoren opner seg når jeg slår på tenninga? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Med tanke på at min motor kommer fra en 91 mod e34 som skal i e30en. Der sitter det på en 260 kasse, hvilken mellomaksling må jeg bruke da? (kan jeg bruke fra e34?)lite dumt spørsmål, hvilken bil kommer "zf" kassen fra? Er litt dumt det nesten ikke er noe info ang bruk av m50 fra e34 i e30. alt i guiden gjelder e36. Det kan jo ikke være så mye forksjell på e34 og e36 når dem har samme motor..... Noen som har noen formeninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå