Towwy Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Heisann! Fortsatt ikke helt klok på hvilken mellomaksel jeg skal bruke! Dette er flensen bakpå min getrag 260 girkasse som er montert med m50b25 i min e30 facelift! Noen som har noen formening?? , mvh Ole Henrik Det er vell 328 e36 og 324td e30 mellomaksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Litt teit spørsmål men hva gjør folk først ? 1. Motor inn i motorrommet å kobler opp ledningsnett. 2. Koble opp ledningsnettet også setter inne motoren ? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Er vell lettest og bare koble til alt på motoren når den står ute for og så hive den inn. Syns vertfall det selv. Er nokk så trangt under innsuget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Er vell lettest og bare koble til alt på motoren når den står ute for og så hive den inn. Syns vertfall det selv. Er nokk så trangt under innsuget ok:) takk for svaret;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Hva menes med " Pinnenummer" ? Har bare ledninger som skal skjøtes jeg :S Skjønner ikke så mye kan noen hjelpe meg ? Kanskje jeg er dum men :S Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 I enden av ledningene er det pinner inn i kontakten, hannpinner i ene og hunnpinner i andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Hvordan har dere gjort det med motorstikket? Skal skjøte sammen snart nå, og sitter å funderer på hva som er best. Har jo en liten rundt e30 kontakt, og den store runde M50 kontakten. ville helst ha byttet til "m50" stikk på bilen, men det blir vel mye styr for å få lederne i nye pinner inni kontakten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 M50 kontakt til å bruke i bil ledningsnett får man kjøpt nytt og løse nye pinner som må festes til kablene. Det er ikke noe problem å få M50 stikket istedenfor E30. Problemet blir og få ledningene lange nok, så du får festet motorkontakten på originale plasseringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 M50 kontakt til å bruke i bil ledningsnett får man kjøpt nytt og løse nye pinner som må festes til kablene. Det er ikke noe problem å få M50 stikket istedenfor E30. Problemet blir og få ledningene lange nok, så du får festet motorkontakten på originale plasseringer. jeg har ikke de "pinnene" hva gjør jeg da? har jeg et problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 M50 kontakt til å bruke i bil ledningsnett får man kjøpt nytt og løse nye pinner som må festes til kablene. Det er ikke noe problem å få M50 stikket istedenfor E30. Problemet blir og få ledningene lange nok, så du får festet motorkontakten på originale plasseringer. Vet du hva delenummerene er? Er det nummer 12 og 13? (61131387109 og 13 har 3 ulike nummer pga mm2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 M50 kontakt til å bruke i bil ledningsnett får man kjøpt nytt og løse nye pinner som må festes til kablene. Det er ikke noe problem å få M50 stikket istedenfor E30. Problemet blir og få ledningene lange nok, så du får festet motorkontakten på originale plasseringer. Vet du hva delenummerene er? Er det nummer 12 og 13? (61131387109 og 13 har 3 ulike nummer pga mm2) De tenker på de ledningene som går fra Hjernen og ut (Rett meg hvis jeg tar feil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 M50 kontakt til å bruke i bil ledningsnett får man kjøpt nytt og løse nye pinner som må festes til kablene. Det er ikke noe problem å få M50 stikket istedenfor E30. Problemet blir og få ledningene lange nok, så du får festet motorkontakten på originale plasseringer. jeg har ikke de "pinnene" hva gjør jeg da? har jeg et problem? EDIT: Fant det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 noen som vet om 324td automat mellomaksling passer til ombygging av s50 i e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 M50 kontakt til å bruke i bil ledningsnett får man kjøpt nytt og løse nye pinner som må festes til kablene. Det er ikke noe problem å få M50 stikket istedenfor E30. Problemet blir og få ledningene lange nok, så du får festet motorkontakten på originale plasseringer. Vet du hva delenummerene er? Er det nummer 12 og 13? (61131387109 og 13 har 3 ulike nummer pga mm2) Nr 15 og 13 er de i stikket. Den ene er hannplugg og den andre hunnkontakt. Disse går i hverandre. Både 15 og 13 står oppført med flere delenummer for forskjellige mm2 . De gjelder da og kjøpe rett dimensjon til rett kabel. noen som vet om 324td automat mellomaksling passer til ombygging av s50 i e30? I utgangspunktet burde ombygging av M50 og S50 være det samme mtp mellomaksel. Da man kan montere S kasse på en M50 og da bruke samme aksel som gitt i guide, om man tar høyde for at den må ha stor hardy. M50 og S50 motoren er lik mtp motorlabb og lengde på selve motor, fra hva jeg husker. Det er da avhengig av at Automat og Manuell 324td aksel har lik lengde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 På gs står det at automat har liten hardy. Noen som kan bekrefte det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå