Fliid Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Derfor må giroverføringen kuttes og sveises i en annen vinkel. Skal du bruke M20 radiator så må kutte ekspansjonstankslangen som er på slangesystemet til motor og skjøte denne så den kommer opp til ekspansjonstanken som står på hjulkassen. Angående slangene som går inn/ut av termostathuset, så kan du vel bruke originale M50 slanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Takk for svar Fliid, men en siste ting. Noen forslag her? Dette jeg sliter med, når det kommer til M20 kassa.. Se så mye puta på sjaførsiden strekkes, meningen det skal bli sånn? Blir jo myyye verre hvis jeg jekker opp kassa og fester traversen. Hjelp anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Du bruker en sammensetning av forskjellige foringer for og få dette til og gå opp. Tror Biltema selger forskjellige foringer på høyde. Kan og bruke noen fra BMW, men husker ikke hvilke modeller du bestiller ifra. Tror " E30-328 " husker dette, prøv deg på en post til vedkommende. Hele M20 girkasse saken er igrunn ganske ugunstig mtp. hvor mye arbeid det er for og få dette til å passe. hehe, men den er jo populær uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Kan egentlig ikke hjelpe, jeg bruker M50 kassa med E21 puter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Noen som har vært borti at det ikke er 6 hull på E34 M50 blokka? Skulle montere E36 fester ikveld, men passa ikke, og fant igrunn ikke flere hull heller EDIT: Er det de hullene hvor det er to "braketter" som forsvinner opp mot innsuget som skal brukes? Har ringet rundt de jeg mener: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Hvis motoren din kom fra en E36, så trenger du iallefall ikke å røre posisjonen på de armene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Motoren er fra e34... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 På E36 ligger avstivningen til innsug på motorlabben. Så ett skruehull , fungerer som innfestning for to ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Men ikke på E34 eller? For det er det jeg har hvertfall, men da prøver jeg å montere på avstivningen og sjekker da Takker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutNilsen Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Noen som kan hjelpe meg med å finne hvilken type ledningsnett jeg har i min e34 m20b25?? holder på å ombygge. hadde vert fint med pm siden d er så mye inlegg. Håper på hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Vakumkobling, her er enveisventil fra en 325ix. Noen som kan forklare hvordan denne skal kobles og plugges? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 De to som ligger parallellt går vel til gasspjeldhus begge to. Rett etter spjeldet, så om de er samme punktet (Prøv og blås/sug på begge) så skal de kobles sammen og kobles til innsug etter gasspjeld. Kan isteden bruke en E36 / E34 osv. ventil, så slipper du dette problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Hei Skal sette s50b30 i en 318 preface e30 Hva er best sveise om innsug eller bytte bremsekraftforsterker ? skal også bruke m20 girkasse, passer egentlig m20 svinghjul rett på s50 blokka? og må jeg ha m20 starter og slavesylinder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Prøv deg med en egen tråd i teknisk, kanskje du har bedre napp enn i denne tråden. Jeg har ingen gode tips elelr egne erfaringer og komme med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 HeiSkal sette s50b30 i en 318 preface e30 Hva er best sveise om innsug eller bytte bremsekraftforsterker ? skal også bruke m20 girkasse, passer egentlig m20 svinghjul rett på s50 blokka? og må jeg ha m20 starter og slavesylinder? Det går jo også ann å flytte bremsekraftforsterkeren. Er en her inne som har gjort det og postet bilder av det. Ser ut som den beste og kanskje enkleste løsningen spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå