Magnum 310 Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Hvilken reim bruker dere? Ser koed har en, men den er jo for ombygging uten servo. Finner ingen reim på koed fra e36 uten ac.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Er det ikke egen reim til ac? Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Sliter med dårlig plass mellom insugsmanifol og bremsekratftforsterker ca 3 mm, har skimset opp 15mm på mottorpute på venstre side, og slipt vekk riller på insuget. Fler som har hatt det problemet, og kommet fram til en løsning? Takker for alle svar er standard bresekraftforsterker fra e30 86 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Satt å leste igjennom litt i tråden her nå, å ser det at det ble nevnt at man skal bruke de ovale hullene til mottorputene, stemmer dette? Hvis det stemmer så er det vel kanskje kjekt at det står i guiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Ang. kapping av giroverføringa: Dette er vel ikke noe særlig å sveise på? Hvordan har dere gjort det? Ser for meg å kanskje kappe den og borre et hull i selve stanga bare, noen som har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Ang. kapping av giroverføringa:Dette er vel ikke noe særlig å sveise på? Hvordan har dere gjort det? Ser for meg å kanskje kappe den og borre et hull i selve stanga bare, noen som har prøvd? funker fint å borre hull i den, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Borra hull idag og kappe det staget som er på kassa også, får sveisa det i helga. Satse på at jeg får giret uten altfor store problemer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Noen som har vært borti at motoren kan skrus på, men ikke skrus av? Har du koblet opp bryter til tenninga? evt så kan det være at du ikke får kutta strømmen fra dynamoen når du setter bryter til "OFF" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Den er ikke på facelift. Alt i motorkontakt...Sent from my ST17i using Tapatalk 2 Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kofoede39 Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Jeg har e30 cab med m50b25 motor. Noen som har papirer for å få dette godkjent? Jeg har ikke papir fra donorbil. Kan evt sendes til kimmkofoed@hotmail.com Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Noen som vet hvor pinne nr.6 fra e30 skal loddes på e36 elnettet, ser det ikke på oversikten over hvem som skal loddes med hvem men ser den på skjema over farger og hva de er til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valset Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Har gjort alt som står i tråden men likevel går ix bkfen i innsuget, bruker braketten mellom bkf og torpedo. Må denne fjernest? Ser forsatt veldig trangt ut:S noen som har tips? Har den rette ix bkfen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Jeg bruker bkf fra m5, tror det er samme typen som ix. Uten brakett/spacer til torpedo og litt modifiserte festehull i torpedo har jeg ca 0,5cm klaring til innsuget. Da har jeg filt riller på innsuget og forsiktig banket litt på bkf. Håper motoren ikke beveger seg så mye, da blir det eventuelt spacer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valset Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Takker for svar:) hvilke hull i traversen bruker dere? Bruker e36 labber og 535 puter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Ytterste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå