Doff.E46 Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Sliter med å få plass til Gasspjeld, kontakt til Gasspjeld og insugsbelg... Noen som har noe tips til problemet? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Flytt bremseveskebolderen, bruk fra E34 540 (mener jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Jeg bruker m5 bkf og org. E30 væskebeholder. Flyttet påfyllingshullet bak og kuttet og loddet sammen tanken igjen slik jeg får på kontakten og hele pakka. Kan ta bilde når jeg kommer hjem om det er av int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Bruker ix bkf den er vel ganske lik m5 hvis ikke jeg tar helt feil? Send gjerne et bilde av det du har gjort ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Jeg bruker ix bkf og flyttet beholderen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 okei flyttet du den som hører til ix bkf eller bytta du ut til e34 540 beholder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardroxer Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Har problem med att startmotorn bara klickar på min m50 vanos. Har kopplat allt men inte den lilla svart/gröna kabeln då jag inte vet vart den ska. Har bara 3 terminaler på startmotorn. En för plus, jord och den där tjockare gula/svarta kabeln. Haft i en m50 tidigare och då fungerade det utan problem! Så är det nån som vet vart jag ska koppla denna grönsvarta kabeln för att få igång startmotorn? Ska den jordas eller vill den ha ström? Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
preben sypriansen Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 hei! har en e30 323 85 model med m50 så lurte eg på kosen kan eg koble opp turteller på den ! ? tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
preben sypriansen Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 fant en kontakt med 3 stikk på den ene var svart er det den eg skal boble turteleren inni eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Har ett par spm her nå Noen som vet hva disse to er til? De er ligger i samme ledning hele veien og er vel den lengste som er å finne Tror dette er en termostat ting noen som vet hvor den skal festes? Det går en slange fra Gasspjeld til den så en slange fra den til blokka? Evnt om den kanskje ikke trengs? Luringen jeg kjøpte mottoren av har kappet av Gasspjeld kontakt, så jeg har fått tak i ny/brukt kontakt som jeg tenkte å lodde på mottor nettet, farge på mottornett ledning er brun, gul, svart. Ledning fra ny/brukt kontakt er brun, rød og gul, brun og svart noen som vet hvem som skal loddes med hvem for å få det riktig? Kanskje bare å følge farge? Takker for all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valset Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Har ett par spm her nå Noen som vet hva disse to er til? De er ligger i samme ledning hele veien og er vel den lengste som er å finne [ Bilde ] Tror dette er en termostat ting noen som vet hvor den skal festes? Det går en slange fra Gasspjeld til den så en slange fra den til blokka? Evnt om den kanskje ikke trengs? [ Bilde ] Luringen jeg kjøpte mottoren av har kappet av Gasspjeld kontakt, så jeg har fått tak i ny/brukt kontakt som jeg tenkte å lodde på mottor nettet, farge på mottornett ledning er brun, gul, svart. Ledning fra ny/brukt kontakt er brun, rød og gul, brun og svart noen som vet hvem som skal loddes med hvem for å få det riktig? Kanskje bare å følge farge? [ Bilde ] Takker for all hjelp . Di lange ledningene er lambdasonde og ryggelysbryter på girkassa om eg ikkje tar feil:) den runde er lambda og den andre skal på en kontakt på girkassa. Den termostatingen står orginalt i luftfilterboksen mener eg på, denne er bsre å plassere nært filteret ditt om du ikkje bruker det orginale, og di ledningene er bare å prøve seg fram:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Okei, da får vi se takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Har bygd om til S50b32 i min e30 med ledningsnett fra faceliftbil. Nokken som kan svare meg på korleis eg skal koble oljenivåføler i motorkontakta, pin nr. osv.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Har bygd om til S50b32 i min e30 med ledningsnett fra faceliftbil. Nokken som kan svare meg på korleis eg skal koble oljenivåføler i motorkontakta, pin nr. osv.? Henger meg på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå