Doff.E46 Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Noen som har tips til retur av bensin? Bilde fra under baksetene, eneste stedet som det går noen slanger inn. Takker igjenn for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Retur går under setet på andre siden på e36 iallefall! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 har nå så og si fullført mottor bytt til m50 b20, prøver å starte men får ikke noe tenning/gnist i mottor så snakket med han jeg kjøpte mottor av så finner vi ut at det var startsperre på den bilen som mottor kommer oginalt ifra noen som kan hjelpe meg med en løsning for å få fjernet startsperre eller noe slikt? Takker veldig for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 På e36 er det ledning 7.. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 ledning 7? hvor og hva skal gjøres med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Jeg var litt rask! Du klipper ledning 7 om du putter motor uten startsperre i bil med ews! Du må ha nøkkel, ews og hjerne fra donorbilen, også koble opp ews. Dette står vel forklart flere steder Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Okei da får jeg prøve å ordne det takk for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Har ikke strøm til DME fant jeg ut nå :S så har jeg finni ut at sikkring nr9=15a i sikkringsboks på e30 ryker så fort jeg vrir nøkkel til trin 2 tenning, i instruksjons bok står det at den sikkringen er til mottor-el. noen som kan ha peil på hvorfor den sikkringen ryker? og kan det være årsaken til at DME ikke får noe strøm? takker veldig for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Du må nok finne frem multimeteret.. kortslutning, er + og jordingskabler på riktig pol? Jeg tok feil der en gang.. men det var bare ledningen til rele, så bensinpumpen startet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Har drivi å kødda med det multimeteret i hele dag, er ikke super flink på el men har sjekka en del :S + og - er på riktig pol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Tenkte på alle de små (men tykke) kablene fra motorledningsnett, om du har satt alle på riktig plass. Kan være litt tricky, men om man tenker og måler litt så finner man fint ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 alle de skal være i orden hvis du tenker på alle + og - ledningene som er på mottor nettet :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Har ikke strøm til DME fant jeg ut nå :Sså har jeg finni ut at sikkring nr9=15a i sikkringsboks på e30 ryker så fort jeg vrir nøkkel til trin 2 tenning, i instruksjons bok står det at den sikkringen er til mottor-el. noen som kan ha peil på hvorfor den sikkringen ryker? og kan det være årsaken til at DME ikke får noe strøm? takker veldig for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Kan noen hjelpe meg litt kanskje? Har nylig montert M50 i en 92 e30 cab og har en litt merkelig el feil etter oppkobling. Når tenningen på bilen står på så fungerer el vinduene og el vifta i kupeen, men så snart motorn starter så får verken vinduer eller vifte strøm. Noen som vet hva som er kobla feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Kan noen hjelpe meg litt kanskje? Har nylig montert M50 i en 92 e30 cab og har en litt merkelig el feil etter oppkobling. Når tenningen på bilen står på så fungerer el vinduene og el vifta i kupeen, men så snart motorn starter så får verken vinduer eller vifte strøm. Noen som vet hva som er kobla feil? Problem løst. Må huske å koble unloader releet riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå