raaneren91 Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Hei har en e36, 320i, 91mod. Problemet kommer av og til og da skjer følgende: alt av nåler i instrumentpanelet detter ned og to symboler begynner og blinke. der hvor det er tre symboler ved siden av hverandre. den for bremseskiver lyser, håndbrekklampa lyser og en til som ikke jeg vet hvordan jeg skal forklare ser ut... noen som har opplevd dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 legg ut bilde av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 instrumentene har en tendens til og ta helt av om mobiltelefonen ligger foran instrumentene.Om det er her mobilen din pleier og ligge, er det bare og flytte den så er problemet løst. Hørtes litt villt ut men har opplevd dette ved flere av disse bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janO Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 sjer me meg og om mobilen ligger der me instrumentene og om man får mld eller den ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 aha derfor det er veldig uregelmessig når den kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Ikke skjedd på lenge, men når det regner mye så kommer den oftere. kan det være en dårlig kontakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Kan være det, skru ut de to skruene som speedon sitter festet i og dra det ut, sitter en bryter som du vipper på alle tre, ta dem ut, og sett dem inn igjen, opplevd akkurat det samme, når jeg tok ut de tre, og satt dem inn, så ga det seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå