Sjøbuse Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 apelsinskall funker vel. trur de styrer unna det. legg litt rundt hjulene på bilen og se.
Hauso Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Gift, feller, voksblokker kornblandiger møllkuler, lyd-greie. alt på en gang. i tillegg maler du bilen din som en katt:)
Rabies Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Hvordan holde mus vekk fra bilen? Kjøpe opel?
rolfi Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Bilen min står ute, men den skal snart på vinterlagring i en helt splitter ny garasje. Tenkte å sette bilen på 4 bukker og eventuelt smøre inn bukkene med tykt fett. Mus kan hoppe noe så helt jævlig, de kan også ledde av diverse i kroppen og komme seg inn de mest utenkelige steder. Sånn type gjennom et nøklehull (typisk bod-nøkkelhull). Jeg skal satse på en slik musepiper i vinter, da jeg helst ser at jeg slipper å legge opp nytt ledningsnett i 528n til våren. Sist vinter var det voldsomt med mus der bilene står. Først prøvde vi å fange flere i musefeller, og legge likene foran alle steder de kommer inn. Du går ikke inn en dør der det ligger et lik liksom. Etterhvert begynte de å lukte litt ubehagelig, og det var døde mus over hele lokalet.. Så vi prøvde å løse det på en annen måte. Dyrene er jo greie, det er bare de er så jævlige når de er sultne, så vi la ut mat til de. Ingen ledningsnett eller interiør ble spist, så vi var liksom litt allierte, for å si det slik. Men denne vinteren handler vi nok inn sånn pipegreier ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå