Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
haha engangs grill ja. 20stykk på tre engangsgriller..

Om folk tenker litt lenger enn egen armlengde så byr ikke det på noen problemer. Om det er 20 stk og 4 griller, så er det 5 stk pr grill. Ser ikke problemet.

Funka fint sist gang, var vel 10-12 stk på to griller :)

• Svar 410
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tror igrunn det ikke hadde vært så dumt. Fikk noen mål av den grillen nå, og det ser ut som det ikke går, på håret..

Så tror vi går for engangsgriller jeg.. Men da kan jo likesågreit de som vil grille ta med selv. Så slipper jeg og Stian og styre med og få tak i dette osv :)

Skrevet

Jeg og, men det kan bli krom på pølsene :P

veldig usikker på om jeg får E28'n klar til da,så frykter jeg må møte i E39'n.

Spørs om jeg tør dra den rundt på banen..

Skrevet

Jeg synes det er mye skepsis til oppførsel på banen her.

Jeg la merke til i fjor at den meste av den dårlige oppførselen ble

framprovosert av DÅRLIG BANEOPPFØRSEL (bla en 740 som sperra for forbikjøring alt han klarte), og da satses det liv og lemmer når det kommer

en åpning for forbikjøring. Det tyder jo bare på lite info i forkant og

generelt lite kunnskap om banekjøring. FØRERMØTE!!!! SLIPP RASKERE FOLK FORBI FØR DERE KLAGER PÅ ET FORUM.

Så. Det blir dårlig med snø til helga, men det fryser på, så glatt vil det være.

Tenkte å stikke bort med Lexusen en tur.

Skrevet

er det mulig å vanne banen litt ekstra? ;)

Både for å skåne piggdekka litt samt gi litt bedre sjanser til biler av den mindre motorsterke sorten..

Jeg som er "bane-nybegynner" kommer vel ikke til å bli helt rævkjørt vel? :S

Skrevet

Noen som vet hvordan det ser ut på banen der nå? om det kun er bløt asfalt eller om det er slapps?

Jeg har kun sommerdekk akkurat nå, så om noen har vinterdekk (15/16") helst på felg å selge meg så hadde det vært fint :)

Skrevet

er slaps/semiis... Det forsvinner nok innen helga, men det fryser på skikkelig ila natt til lørdag, så du trenger ikke bekymre deg for at det ikke er glatt... he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...