Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 410
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Poenget her var at vi sa jo til folk at det er maks 5 på banen, og at hvis man så det var 5 ute, skulle man IKKE kjøre. Dette var det FÅ som tok hensyn til.. Vi hadde rett og slett ikke mann nokk til og få sikkelig orden på dette. Dette skal forbedres! :)

Skrevet
5 og 5 på banen hørte ikke jeg noe om?

Var sikkert noen vi glemte og fortelle dette til, ble mye styr og tull utover.

Som sagt, det er mye som skal forbedres! Vi er enda i "oppstarts-fasen" av en rekke sladdetreff, så her er det forbedringer på lur!

Driver alerede og forhandler til meg premier til neste treff 8)

Skrevet
ja,det så morsomt ut :)

Måtte flire da vi kom i E34 ix'n utpå der og så Rieger bakfangeren til den audien som var så hissig :P

Siste jeg hørte var at han skreik "jeg har betalt jeg også,så jeg skal faenmeg kjøre" så kom han tilbake minus ræva på bilen :D

haha, +1!

Skrevet

det var jo kaos!

for mange biler utpå ødelegger for morroa, man kan ikke satse når man vet at det er en uerfaren 18åring rundt svingen som snurrer :P

ikke at jeg kjørte bil selv, men jeg så det jeg trengte å se :P

Skrevet
det var jo kaos!

for mange biler utpå ødelegger for morroa, man kan ikke satse når man vet at det er en uerfaren 18åring rundt svingen som snurrer :P

ikke at jeg kjørte bil selv, men jeg så det jeg trengte å se :P

syns nå man fikk satsa fordet! snurra han så var det bare å sladde rundt! eller innafor ;)

Skrevet

Var som sagt ikke på treffet selv, p.g.a. sykdom dessverre. Men ser det er flere som kunne ønske litt mer kontroll på at det var kun 5 på banen om gangen. Til neste gang er det jo bare å levere ut et skjema med regler og informasjon som alle må underskrive for å få kjøre. På informasjonsarket kan det stå at hvis noen kjører utpå banen når det er 5 stykker der, vil bli bortvist fra området og ikke få lov til å kjøre mer. Samtidig bør det vel gå an med en type kø-ordning hvor dere slipper ut 5 stykker i et heat, så flagger dere av heatet etter tiden er ferdig, og når alle de 5 har kjørt av banen, så kan 5 nye slippes utpå.

Vet som sagt ikke hvordan dere løste dette når jeg ikke har vært med selv, men bare et tips til neste gang for litt mer kontroll :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...