Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare klaget på 3 små ting som ble blåst opp noe jævlig her og utviklet seg som en skogbrann i florida.

også mener folk jeg klaga jævlig i fjor også. men kan ikke se mange klager i tråden fra i fjor.

var 3 små ting jeg tok opp i år som jeg ikke var helt fornøyd med. ellers var jeg fornøyd. og virker som de fleste har lakt meg for hat her. så om jeg arrangerer eller er med på det så blir jeg helt sikkert like respektert som donald duck likevel. så har ikke helt trua på det uansett.

• Svar 410
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
sjøbusa: jeg nevnte ingen navn, ved det jeg skrev og var ment til mange slik at alle kan ta det til seg. da kom jeg ihverfall fram til noen.

stå på gleder meg til neste treff. på jakt etter blillig bil selv nå. så blir kanskje en litt bedre vinterbil neste gang

ok. da beklager jeg dette. tolket det som det var til meg se.

Skrevet

Nå skal ikke jeg uttale meg for jeg var ikke der men virker som mine antagelser har blitt bekreftet.

Men jeg får ikke blitt med 26.des pga familieselskap, men blir gjerne med om det blir flere treff. Jeg hjelper til gladelig også om det er behov for det.

Skrevet

Flott, men da legger vi det til side, jeg og Stian skal ta dette til oss, og vi skal gjøre alt i vår makt så vi kan få tilfredstilt deg Sjøbuse. Da setter jeg stor pris om du kan legge dette til side, så vi kanskje kan få diskutert resten av treffet også.

Hittill er det 23 som har vist interesse!

Skrevet

sitter å ser på bilder å lurer på om det har blitt nye regler for å leie?.. når jeg leide fikk jeg beskjed i kontrakta at det maks skulle være 2 til 3 biler på banen samtidig.. hvis ikke det var gitt disp til å ha fler.. det ser jo ut somn det er et komplett kaos..

Skrevet
Treffet fungerte fint når det var 5 på banen, så vi kommer til og fortsette med dette, foruten om i pingle heatet!

okay.. ta en telefon til frode å hør først.. hadde jeg vært deg.. husker det ble sinsykt bråk en gang pga at ggf hadde kjørt med 5 på banen uten disp og da var banen stengt for utleie nesten et år..

Skrevet
sitter å ser på bilder å lurer på om det har blitt nye regler for å leie?.. når jeg leide fikk jeg beskjed i kontrakta at det maks skulle være 2 til 3 biler på banen samtidig.. hvis ikke det var gitt disp til å ha fler.. det ser jo ut somn det er et komplett kaos..

Jeg synes mange av bildene lyver, selv synes jeg det var heller sjeldent så mange biler havna på samme plass :)

Men det er jo helt klart lettere for en fotograf å trykke villt på utløseren når det er stappa med biler, istedenfor når det kommer en alene :wink:

Skrevet
Flott, men da legger vi det til side, jeg og Stian skal ta dette til oss, og vi skal gjøre alt i vår makt så vi kan få tilfredstilt deg Sjøbuse. Da setter jeg stor pris om du kan legge dette til side, så vi kanskje kan få diskutert resten av treffet også.

ok. vi kan legge dette til side. men det er unødvendig med spydige komentarer at ting skal legges tilrette for å tilfredsstille meg slik du gjør her. men det er greit. vi kan la dette ligge så det kan legges fokus på andre ting og neste treff her istede.

Skrevet

ok. vi kan legge dette til side. men det er unødvendig med spydige komentarer at ting skal legges tilrette for å tilfredsstille meg slik du gjør her. men det er greit. vi kan la dette ligge så det kan legges fokus på neste treff her istede.

Flott!

Smez: Vi skal ta kontakt med han i morgen regner jeg med. Skal høre da!

Skrevet
Treffet fungerte fint når det var 5 på banen, så vi kommer til og fortsette med dette, foruten om i pingle heatet!

Det er vel kansje litt kjekt at dere arrangerer disse "cross" heata så slipper vi klager fra de som ikke er så nøye på det igjen, he he ;-). Da får bmwccn øst arrangere disse pingle heatene som du kaller Steffen ;-).

Øst avd tar iallfall reglene fra bane utleier seriøst. På den måten ødelegger vi ikke for oss selv eller andre klubber i framtiden. Vet øst iallfall har fått regler om hastighets begrensninger på sideveien langs banen der, samt en del andre regler øst avd iallfall må forholde seg etter, noe jeg syntes Olem7 eller hva han kalte seg som hadde familie som eide område der burde vist egentlig.

Fint tiltak at noen drar igang ting, så lenge det ikke går utover sikkerheten. :-)

Skrevet

okay.. ta en telefon til frode å hør først.. hadde jeg vært deg.. husker det ble sinsykt bråk en gang pga at ggf hadde kjørt med 5 på banen uten disp og da var banen stengt for utleie nesten et år..

Jeg har ikke fått oversendt noe reglement for leie av banen. Kun info ang snø, bøyting og strøing. Har nå sendt utleier en mail for ny dato og eventuelt reglemang om han har dette :)

Setter pris på innspill folkens, men dette har vel blusset opp noe veldig? :wink: Alt i alt hadde vi en knallfin dag, ikkesant? :D

Skrevet

yep :D

Det var dritgøy,neste gang skal jeg prøve å være flinkere til å snakke med enda flere,og vi bør vel kjøre grillene i en felles grill-grop,så folk får pølsa seg og skravla litt mer ;)

Blir med 26. også jeg,må bare dra "tidlig" hjem for å spise hos svigermor... :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...