Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 410
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Til info for dere som kjører fra Østfold eller vil henge dere med på veien:

Vi drar fra Esso Grålum / Quality Hotell v/E6 ca 08.00 som sist! :)

Er det noen som har spm eller lignende, ring meg på 92013428

Stian K

Skrevet

Virker morro det her men, var en tur på hebbes i fjord men virker som dette her er under noe mindre kontrollerte forhold.

Alle biler må vel ha prøveskilt eller skilt mtp uhell ?

hvor mange biler er det ute på banen samtidig ?

Skrevet
Virker morro det her men, var en tur på hebbes i fjord men virker som dette her er under noe mindre kontrollerte forhold.

Har ikke noe med uhell og gjøre at de må ha skilt, det kreves pga. banereglene.

Ingen forsikring gjelder, så her gjelder det og bruke huet.

Klart det er kontrollerte forhold, folk som lager kvalm ved og lage nesten kræsjer blir bortvist ifra området øyeblikkelig.

Vi har ikke helt funnet utav hvor mange biler vi skal slippe utpå på en gang, det tar vi som det kommer. Vi prøver vel først med ett par, 3 biler, og om det går greit med fler prøver vi. Blir vel ikke mer enn 5 av gangen, maks! Får se ann hvordan løypa blir og litt på forhold også. Det ordner seg! :)

Skrevet

Klart det er kontrollerte forhold, folk som lager kvalm ved og lage nesten kræsjer blir bortvist ifra området øyeblikkelig.

Vi har ikke helt funnet utav hvor mange biler vi skal slippe utpå på en gang, det tar vi som det kommer. Vi prøver vel først med ett par, 3 biler, og om det går greit med fler prøver vi. Blir vel ikke mer enn 5 av gangen, maks! Får se ann hvordan løypa blir og litt på forhold også. Det ordner seg! :)

Det med skilt skjønner jeg, for min del hadde jeg ikke vurdert å bli med på treffet om folk kjørte uten gyldige skilt.

Har kjørt noen ganger på gardermoen. hvor mange var utpå samtidig forrige treff ?

Skrevet

Det med skilt skjønner jeg, for min del hadde jeg ikke vurdert å bli med på treffet om folk kjørte uten gyldige skilt.

Har kjørt noen ganger på gardermoen. hvor mange var utpå samtidig forrige treff ?

Sist gang JEG var med var det vel rundt 7 på det meste, dette ble for mye, derav grunnen til at vi setter 5 denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...