bmw530i Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 å kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Fungerer vindusviskere på normale hastigheter? Kun sensor som ikke fungerer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 på først hakke funker ikke, kun når jeg beveger "rulleren" til topps så visker den en gang så vil den ikke mer. på de 2 andre hakkene over funker den som den skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Hvis du har ruller på hendelen til framruta så har du vel ikke regnsensor, men trinnjustering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Hvis du har ruller på hendelen til framruta så har du vel ikke regnsensor, men trinnjustering? JO! Det er justering av følsomheten til sensoren =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 ja var det jeg å mente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Har sett litt på dette tidligere, men sliter med å skaffe el-skjemaene over E39 igjen. Ved elektriske spm, som dette, så liker jeg å ha tegninger og forholde meg til, og ikke ta det på gjetting/hukommelsen. Når jeg har fått tak i disse igjen, så skal jeg se på det. Om ingen er ute med ett svar med grunnlag, før meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 jeg har e46 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Det gjorde ikke saken noen lettere... : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 får kanskje se etter brudd eller noe i ledningene hvis det ikk kan være noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå