Shibbs Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Heisann. SKal ha ut baksetene av min 520 e34 88mod. Har fåt løsnet nederst i begge hjørnene, men ikke øverst. der sitter den fast noe veldig. Mulig at det er jeg som er stokk dum, eller fyllesjuk men jeg finner ikke ut av det. Noen som har noen gulltips å komme med der?
jon///M Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 du må først ta ut sitteputa, den trekkes opp i fremkant og draes da bare fram. deretter må du løstne ryggen og det skal sitte flere plastikk muttrer rundt om kring, disse skal vere enkel og se. har du nakkestøtter må disse trekkes ut først og løstne så klipsene under der.
xploticx Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 i ryggen er det 4 plastmutterer nederst i 10 mm som står på hver side samt 2 der armlenet er, da skal det bare være å presse hele ryggen opp mot taket, ikke bøy, bare rett opp da ryggen henger i kroker i toppen husk å ta av plasten rundt setebeltet i toppen av ryggen og fjerne nakkestøtter og plasten rundt de. håper dette ble bra forklart sånn på morgenkvisten
username Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 i ryggen er det 4 plastmutterer nederst i 10 mm som står på hver side samt 2 der armlenet er, da skal det bare være å presse hele ryggen opp mot taket, ikke bøy, bare rett opp da ryggen henger i kroker i toppenhusk å ta av plasten rundt setebeltet i toppen av ryggen og fjerne nakkestøtter og plasten rundt de. håper dette ble bra forklart sånn på morgenkvisten Tusen takk! Hjalp meg veldig hvertfall! (: Er en mutter der du fester beltet, på hver side. Også må du ta ned armlenet, i bunnen av "skiposen" så er det en mutter på hver side. Deretter er det bare å røske ut setet. Vil du ha det helt ut av bilen, må du også skru ut beltene.
S.Hafsmo Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 skru ut beltene, eller bare tre ryggen ut av beltene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå