Gå til innhold

MrOpsahl's E36. S50B30, DGR coilovers

mropsahl
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

zito titan er konge 8) blir bra med di på bilen din tror jeg

det er ET 42. her er det bilder av felga hvertfall

http://s806.photobucket.com/albums/yy34 ... C_0152.jpg

Ja, liker de veldig godt selv... Så en E46 med de på når jeg nettopp hadde kjøpt gamle grompacten min for et par år siden og bestemte meg for at SÅNNE ville jeg ha.

Så ble de glemt en periode, men når jeg kom over dem til en pris jeg ikke kunne motstå måtte jeg bare ha dem ;)

Men 7" med ET42? Da kan du jo space en god del. Står noen 7,5x17 med samme ET på bilen min nå, og de sitter ganske langt inn i hjulbuene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zito titan er konge 8) blir bra med di på bilen din tror jeg

det er ET 42. her er det bilder av felga hvertfall

http://s806.photobucket.com/albums/yy34 ... C_0152.jpg

Ja, liker de veldig godt selv... Så en E46 med de på når jeg nettopp hadde kjøpt gamle grompacten min for et par år siden og bestemte meg for at SÅNNE ville jeg ha.

Så ble de glemt en periode, men når jeg kom over dem til en pris jeg ikke kunne motstå måtte jeg bare ha dem ;)

Men 7" med ET42? Da kan du jo space en god del. Står noen 7,5x17 med samme ET på bilen min nå, og de sitter ganske langt inn i hjulbuene...

ja jeg må nok det da, men vi får se da det blir dekk på felga og di sitter på bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten update med hva jeg har av anlegg i bilen siden det har gått med litt penger der også :

kjørte reint Rockford Fosgate helt til jeg bytta forsterkeren mot felger etter det ble det en JBL mono forsterker.

-5,25 RF power framme ved beina

-6x9 RF power i hattehylla

-12" RF punch P3 i bagasjen med 47 liters kasse og 2 porter

-har en gammal RF forsterker på alle høytallere men husker ikke hva den heter men den kjører dem fult ut hvertfall

-JBL GTO 14001 på 1500W RMS til å drive basseren. (ja det er overkill :lol: )

-den gamle RF forsterkeren min var en T600-2 som klarte 600W RMS brokoblet. denna ble bytta i ubrukte 19" TSW felger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

da har også jeg blitt utsatt for innbrudd i bilen min! begge dørlåsene er ødelagt.

CD/DVD spilleren ble "forsiktig" tatt ut med en DIGER skrutrekker og panelet under rattstammen var knekt av..

veldig koselig å se bilen sin sånn på en ellers rolig fredagskveld :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

ja er litt surt men forsikringa har dekt det :) men det var jo egenandel på 4 høvdinger så er kjett uansett..

har noen som er under litt ekstra overvåking og jungeltromma går så får høre det om noen plutselig får tak i en billig dvd spiller med skjerm :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...