mropsahl Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 IKKE frist meg sånn da jaja, da rykka m-plast høyere opp på prioriteringslista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 zito titan er konge blir bra med di på bilen din tror jegdet er ET 42. her er det bilder av felga hvertfall http://s806.photobucket.com/albums/yy34 ... C_0152.jpg Ja, liker de veldig godt selv... Så en E46 med de på når jeg nettopp hadde kjøpt gamle grompacten min for et par år siden og bestemte meg for at SÅNNE ville jeg ha. Så ble de glemt en periode, men når jeg kom over dem til en pris jeg ikke kunne motstå måtte jeg bare ha dem Men 7" med ET42? Da kan du jo space en god del. Står noen 7,5x17 med samme ET på bilen min nå, og de sitter ganske langt inn i hjulbuene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 IKKE frist meg sånn da jaja, da rykka m-plast høyere opp på prioriteringslista http://www.stimport.mystore.no/ds_produ ... ucts_id=58 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 zito titan er konge blir bra med di på bilen din tror jegdet er ET 42. her er det bilder av felga hvertfall http://s806.photobucket.com/albums/yy34 ... C_0152.jpg Ja, liker de veldig godt selv... Så en E46 med de på når jeg nettopp hadde kjøpt gamle grompacten min for et par år siden og bestemte meg for at SÅNNE ville jeg ha. Så ble de glemt en periode, men når jeg kom over dem til en pris jeg ikke kunne motstå måtte jeg bare ha dem Men 7" med ET42? Da kan du jo space en god del. Står noen 7,5x17 med samme ET på bilen min nå, og de sitter ganske langt inn i hjulbuene... ja jeg må nok det da, men vi får se da det blir dekk på felga og di sitter på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 IKKE frist meg sånn da jaja, da rykka m-plast høyere opp på prioriteringslista http://www.stimport.mystore.no/ds_produ ... ucts_id=58 er fronten med lister på den der? syns M-fangeren er penere da den er med lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 IKKE frist meg sånn da jaja, da rykka m-plast høyere opp på prioriteringslista http://www.stimport.mystore.no/ds_produ ... ucts_id=58 er fronten med lister på den der? syns M-fangeren er penere da den er med lister den der er med lister ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 da har jeg vært å henta meg nye spylerdyser og ventiler hos BMW så da kanskje jeg ser gjennom ruta igjen haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 en liten update med hva jeg har av anlegg i bilen siden det har gått med litt penger der også : kjørte reint Rockford Fosgate helt til jeg bytta forsterkeren mot felger etter det ble det en JBL mono forsterker. -5,25 RF power framme ved beina -6x9 RF power i hattehylla -12" RF punch P3 i bagasjen med 47 liters kasse og 2 porter -har en gammal RF forsterker på alle høytallere men husker ikke hva den heter men den kjører dem fult ut hvertfall -JBL GTO 14001 på 1500W RMS til å drive basseren. (ja det er overkill ) -den gamle RF forsterkeren min var en T600-2 som klarte 600W RMS brokoblet. denna ble bytta i ubrukte 19" TSW felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 da har også jeg blitt utsatt for innbrudd i bilen min! begge dørlåsene er ødelagt. CD/DVD spilleren ble "forsiktig" tatt ut med en DIGER skrutrekker og panelet under rattstammen var knekt av.. veldig koselig å se bilen sin sånn på en ellers rolig fredagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 trenger sårt EN sånn felg siden min har blitt bulka og ikke holder på lufta lengre. hvis du har eller kjenner noen som har så ta kontakt ring eller sms på tlf : 90874434 mvh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Surt at bilen din ble utsatt for innbrudd da. Noen mistanke om hvem som har vert klåfingret eller? Håper uansett at forsikringa dekker det da. Og/eller at du finner de som gjorde det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 ja er litt surt men forsikringa har dekt det men det var jo egenandel på 4 høvdinger så er kjett uansett.. har noen som er under litt ekstra overvåking og jungeltromma går så får høre det om noen plutselig får tak i en billig dvd spiller med skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 da har jeg fått tak i den felgen jeg trengte takk til BMW_E36! har tenkt jeg skal lakere felga siden de ikke er så pene i lakken men veit ikke helt hvordan jeg skal lakkere dem.. står mellom svart,hvit eller orginal fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 takk til mæ ja:D hehe ville prøvd å lakka dem i svart eller hvit jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 jeg lurer på om det blir hvit jeg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå