KimJuhani Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Har hatt lyset i dashbordet at det mangler litt kjøleveske, Skiftet Expansjonstank for min sprakk, men nå når jeg har startet bilen når den var kald lyste lampen, så gikk den vekk når den begynte å bli varm, igår lyste den masse å kameraten min åpnet den når den var varm å helte ned i reint vann.. Når jeg hentet bilen ikveld å kjørte den i 15 minutter å den sto på tomgang 15 minutter før jeg kjørte.. Da jeg parkerte satt jeg bare å snakket med jenta mi så begynte det å rassle, jeg gikk ut å kjente på expansjonstank lokket å kjente det kokte inni der.. Hva KAN være årsaken? Setter stor pris på raske effektive svar
AlXz Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Luft i systemet? Luftet du ordentlig når du byttet ekspasjonstanken? Sjekk link i signaturen til Fliid ang lufting.
Lars89 Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Guide for lufting her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=105814 Hvor mye vann fylte dere på? Ville fått sjekka frysepunktet til kjølevæska før vinteren
SteffenM2 Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 E46 har da virkelig selvluftende system? Hvis den har kokt flere ganger, ville jeg tatt en sylinder lekasje test..
E36Cab1 Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 E46 har da virkelig selvluftende system?Hvis den har kokt flere ganger, ville jeg tatt en sylinder lekasje test.. Og hensikten med det skulle være....? . Bruk trykktest av kj.system du.
gatebil76 Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 alle her inne burde vite at slure viften\koblingen er en stor svakhet på bmw..skift denne og løft bilen på fronten. åpne lufte skrue på radiator og hell vann\frostvæske på til det ikke kommer mere luft ut lufte skruen.. hjelper ikke dette er jeg redd topp pakning er gåen..
Breitling Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 alle her inne burde vite at slure viften\koblingen er en stor svakhet på bmw..skift denne og løft bilen på fronten. åpne lufte skrue på radiator og hell vann\frostvæske på til det ikke kommer mere luft ut lufte skruen.. hjelper ikke dette er jeg redd topp pakning er gåen.. Er det viskosekoblingen du tenker på nå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå