andreee Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Da skal jeg igang med e30 prosjekt og er ikke så kjent med hvor jeg får tak i deler.Så håpte jeg kunne få noe hjelp her. Trenger alt ifra lister rundt om på bilen/ lykter/ bremserøyr/ klosser/ foringer/ Bur har jeg bestilt fra pedersen racing. Bøtte stoler Stab stag , fordeler med diverse Kjekt hvis noen kan hjelpe. mvh andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 BMW forhandler, Koed, turnermotorsport, millway, gsbildeler, schmiedmann, akg motorsport. Noen eksempler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 www.carrindustries.com www.bavarianautosport.com www.pelicanpars.com www.bimmertoys.com www.bmpdesign.com www.lukasbmw.com www.bekkers.com www.carparts4you.com www.bmw2002.com www.turnermotorsport.com www.mmsport.s5.com/e30.html www.bavengine.com www.circlebmw.com www.pacificbmw.com www.bmwbushings.com www.theeurodepot.com www.zionsvilleautosport.com www.autotechnic.net www.vinesauto.com www.metricmechanic.com www.vertexauto.com www.bmaparts.com www.vacmotorsports.com www.kenbakeroriginals.com www.ground-control.com www.brakeworld.com www.usedbmwparts.com www.activeauto.com www.autosupermart.com www.mashaw.com www.partsbmw.com www.koalamotorsport.com www.hmsmotorsport.com www.kormanautoworks.com/e30.htm www.bimmerworld.com www.bimmerparts.com www.alloembmwparts.com www.gaugeco.com www.mmstuning.com www.aatuning.com www.bmwlight.com www.abrahamsmotorsport.com www.eap4parts.com www.uucmotorwerks.com www.ronalusa.com www.corbeau.com www.racingdynamics.com www.sparcousa.com www.seambmw.com www.optionimports.com www.m3motorwerks.com www.autohausaz.com www.flyingbrickperformance.com www.lamin-x.com www.bmaparts.com www.dsylva-tech.ca www.itgperformance.com www.666fabrication.com www.beckerelectronics.com/bmwacc.htm www.akgmotorsport.com/e30products.html www.autotintdesign.com www.bmwfans.info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 Se der har jeg noen timer forran meg ja. Får vell gjerne lage en prosjekt tråd så jeg kan få litt tips. mvh a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Det der var en imponerende liste ja! Får nok noen timer forran meg jeg og nå ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 Hehe. Jupp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå