danielo Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 lite filmklipp med ebay kit ifjor! 535 dyser og LMM ! 0.5bar http://www.youtube.com/watch?v=8z8kSN7oMLA
danielo Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 da var blokka ferdig! :D kommer hjem fra jobb den 31. da suser jeg over og henter den spent! har også motatt ARP toppbolter,12" elvifte(suge),bensinpumpe, og slipesett!
E30 er tingen Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 fusker den noe j****g eller når du gir full gass høres sånn ut på filmen
danielo Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Skrevet Mars 25, 2010 Ja det gjør den:p kan ikke forvente noe særlig mer av ett jalla oppsett!
danielo Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Skrevet Mars 26, 2010 da var blokka færdig,endelig wiseco stæmpel,spm råda,alt a nye lager,borra,hona, slipa/balansert veiv, og o-ringa! trur det blir bra det hær!
danielo Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Skrevet Mars 28, 2010 kommer hjem fra jobb på onsdag! å har da fri i 8 uker,så da er det full skruing!! og satser og håper på at bilen er på veien ibegynnelsen av mai!! blir masse updates etterhvert! har forresten også kjøpt haltech e6x datasprut av intergrale/els her på forumet! Utrolig service hos den mannen der må jeg si
FirstPrice Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Hva ga du for Haltechen å hvordan er det å koble opp?
danielo Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Skrevet Mars 28, 2010 ga 6k før det:) og vet helt ærlig ikke hvordan det er. aldri vært borti datasprut før.. men får se,begynner og koble opp etter påske,så da er det bare og følge med;)
danielo Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Skrevet Mars 30, 2010 bra med deler bestilt akkurat nå! Bunnsett m20 registerreimsett vannpumpe/m pakning Frostplugg da jeg har fjernet motorvarmeren utløserlager GS Performance oljeforgrening som skal stå der oljetrykksføleren står,slik at jeg har utgang til trykkmåler/temp osvosv kommer hjem imorgen,og begynner å skru på torsdag,da kommer det vel masse bilder!
danielo Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 har jo borret blokken til 84.50mm og lagt pianotråd der. men hvordan pakning skal jeg bruke ? hører noen bruker org.pakning ? men får man en pakning til førstegangsborring (84.50)
danielo Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 liten update! montering av alt starter i neste uka da jeg får delene jeg mangler topp planet,demontert og grundig sjekket og vasket og alt så bra ut sprutet med ferdig merka ledningsnett !
danielo Skrevet April 9, 2010 Forfatter Skrevet April 9, 2010 har begynt monteringen og nå går det fort! så er vel ikke lenge til motoren er i bilen!! grundig vasket innsuget både innvendig og utvendig montert TPS giveren til sprutet undet spjeldet montert toppen og arp boltene montert PPF grenrø og innsuget så nå er oljepumpa,dynamoen,motorfester,innsug,grenrør oljeadapteret osvosv montert. kun registrert,clutch og girkasse igjen.
danielo Skrevet April 10, 2010 Forfatter Skrevet April 10, 2010 noen tips om hvordan turbo jeg burde velge? kjiket litt på turbonetics men usikker på specs osv.. vil jo helst ha høvelig tidlig ladetrykk
motocross4 Skrevet April 10, 2010 Skrevet April 10, 2010 Hælla. skal du selge ebay kitte? det er turbo likosm? passer det til 318i?
FTE Skrevet April 10, 2010 Skrevet April 10, 2010 Ser heftig bra ut det motorbygget ditt ja Nå vet ikke jeg hvilken turbo som vil fungere best til akkurat din motor, men jeg hadde en Turbonetics T04E på en Cosworth jeg hadde. Nå er ikke det samme motor som du har, men hadde ganske tidlig ladetrykk der iallefall. Kan jo legge til at den var bra portet også, det hjalp nok til litt på tidligere ladetrykk da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå