Gå til innhold

[Selges] BMW E39 535i manuell!

shv
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke gjort noe annet enn litt modifisering på eksosanlegg siden jeg kjøpte den. Byttet bakpotte med rakt rør for grommere lyd. Fremdeles veldig behagelig lydnivå ved cruising, men snerrer ordentlig til ved pådrag. Originalpotte kan leveres med om ønskelig.

Kjøpte den på impuls (noe jeg vanligvis ikke gjør) da den etter min mening låg ute til en VELDIG bra pris, samt at dette med V8 og manuelt gir fristet meg.

Nå ønsker jeg derimot å investere i mye nyere bil og har derfor lagt til salgs denne samt en E46 320. (Ref. egen annonse på forumet her)

Jeg har i utgangspunktet lagt meg på en pris på 150000, som jeg mener er en kurrant pris sammenlignet med det tilsvarende biler går for. Er forøvrig veldig lite å sammenligne med da det er lang mellom disse.

Hvor mye prisen kan justeres kommer an på hvor raskt en handel foregår, og om evt. kjøper eller selger korrigerer de mangler som er nevnt i annonsen.

Her er jeg åpen for fordslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt at du var usaklig, det var ment som en generell rettesnor til innlegg i tråden.

Hvor mye prisen er diskuterbar? Åpen for forslag, du får prøve med et bud om du er seriøst interessert. :)

Hva prisen var sist er forøvrig uvesentlig. Hva forrige eier solgte bilen for får stå for hans regning. Jeg har lagt bilen for salg som beskrevet i annonse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt at du var usaklig, det var ment som en generell rettesnor til innlegg i tråden.

Hvor mye prisen er diskuterbar? Åpen for forslag, du får prøve med et bud om du er seriøst interessert. :)

Hva prisen var sist er forøvrig uvesentlig. Hva forrige eier solgte bilen for får stå for hans regning. Jeg har lagt bilen for salg som beskrevet i annonse.

Helt enig!

At du har gjordt en veldig god handel, medfører ikke automatisk at du skal selge ditto billig!

Tøft med hvit e39 sedan, med flott motor og manuell!

Lykke til med salget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!

At du har gjordt en veldig god handel, medfører ikke automatisk at du skal selge ditto billig!

Tøft med hvit e39 sedan, med flott motor og manuell!

Lykke til med salget!

Du har skjønt det. Takker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg Var og prøvde denne bilen med en gang den kom tilsalgs og jeg mener å huske at det var mer feil med denne bilen enn nevnt.

Er ikke mening og ødelegge tråden..

Det er jo nettop det du gjør.. Du mener det var feil på den?

Konkretiser det, så kan jo shv se om han kjenner igjen beskrivelsen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å la det bli mellom meg og trådstarter så lenge jeg ikke vet om han selv vet om de kjente feilene. Jeg har snakket med trådstarter om dette på pm, så hvis det er noe nytt tenker jeg han legger det til og kaaaaanskje setter ned prisen.. :)

Pjukern: Jeg skrev at jeg mente og huske at det var noen andre feil. Så jeg føler ikke at jeg prøvde å ødelegge tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...