Gå til innhold

hvordan stille kamm og veiv rett ved registerreim skifte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk om det ikke er en pil eller ett merke * på toppen av den ene tanna i kransen forran eller på innsiden! Bak ville jo vært en stupid plassering. Finner du ikke noe har jeg et nyere ett. Du har sidetenning på din M20 B20?

Pedro

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Var i kjelleren å sjekka en M20 jeg har liggende der. Da hjulet står på merket skal styre tappen på kammen peke rett ned.

De 2 hullene i kamhjulet sto også rett over skruene til den hylsa som simmeringen til kammen sitter i

Skrevet

Om du ser på kamhjulet, så er det mange spor hvor registerremmen ligger i. I en av disse tennene er det freset ett spor som går langs med ei tann. Merket på toppen ser du, den streken på Alu som er topploket, på bildet du har lagt ut.

Skrevet

Vask reint hjulet skal jeg garantere at du finner pilen. Har 3 sånne hjul liggende det er pil på alle. Dette sitter på motor med fordeler på siden av motor.

Skrevet

Ok da må du stille den også. Der sitter merket på kanten av fordeleren under plastlokket som sitter under fordelerlokket.

Rotoren skal peke mot merke

Skrevet
Vask reint hjulet skal jeg garantere at du finner pilen. Har 3 sånne hjul liggende det er pil på alle. Dette sitter på motor med fordeler på siden av motor.

Jeg har akkurat samme hjul på min med fordeler foran, jeg slet også med å finne merket men det hjalp med en vask som du sier :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...