pedro Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Sjekk om det ikke er en pil eller ett merke * på toppen av den ene tanna i kransen forran eller på innsiden! Bak ville jo vært en stupid plassering. Finner du ikke noe har jeg et nyere ett. Du har sidetenning på din M20 B20? Pedro
Waldez Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Var i kjelleren å sjekka en M20 jeg har liggende der. Da hjulet står på merket skal styre tappen på kammen peke rett ned. De 2 hullene i kamhjulet sto også rett over skruene til den hylsa som simmeringen til kammen sitter i
perre Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 ja, den på toppen har jeg sett:) hvilken alubit?
Fliid Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Om du ser på kamhjulet, så er det mange spor hvor registerremmen ligger i. I en av disse tennene er det freset ett spor som går langs med ei tann. Merket på toppen ser du, den streken på Alu som er topploket, på bildet du har lagt ut.
perre Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 det er ikke freset noe spor lengs ei tann her nei :S
perre Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 så langt har jeg funnet ut at det er 2 piler på kammen:
Waldez Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Vask reint hjulet skal jeg garantere at du finner pilen. Har 3 sånne hjul liggende det er pil på alle. Dette sitter på motor med fordeler på siden av motor.
perre Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 se min siste post. var det de pilene du mente?
Waldez Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Send meg mailadressen din på PM skal jeg sende deg et bilde. Orker ikke styre med det her,skal visst være køddete
perre Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 ja, da har jeg funnet pilen:) waldez sendte meg en epost og viste hvor den var:) så takk til alle
Waldez Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Ok da må du stille den også. Der sitter merket på kanten av fordeleren under plastlokket som sitter under fordelerlokket. Rotoren skal peke mot merke
|Ole| Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Stemme, att eg ikkje kom på dette...Holder jo på med samme modell sjølv jo
plumbo79 Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Vask reint hjulet skal jeg garantere at du finner pilen. Har 3 sånne hjul liggende det er pil på alle. Dette sitter på motor med fordeler på siden av motor. Jeg har akkurat samme hjul på min med fordeler foran, jeg slet også med å finne merket men det hjalp med en vask som du sier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå