fast Dog Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Hei...noen som anbefale et verksted på sørlandet(ubegrenset) som kan ta 4 hjulskontroll for senket bil?? Åpenbart finnes det ikke en eneste kvalifisert fagmann til å gjøre dette i kristiansandsområde. Ser ut som jeg må ut av byen for å få det gjort! Nesten alle har henvist meg til autoteknik pga senkingen, men autoteknikk var usikker på om de kunne gjøre dette av uvisst grunn. De måtte forhøre seg rundt om først ang bilen. Man har jaggu me lite kunnskap viss man ikke klarer å ta en 4hjulkontroll på en så moderat senking. I tillegg kaller de seg ledende innen for racing på sørlandet. Noen har tatt seg vann over hodet Har senket den med eibach-fjærer og skiftet en del foringer og stag i understellet så den trenger sårt en hjulstiilling siden den spiser opp dekk på noen par mnd. Kjører med gleder til mandal eller arendal osv for å få gjort dette skikkelig.
Christer Knutsen Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 bavaria i arendal tar på senkete biler. vet ikke pris...
wabby Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Jeg skal slenge min inn på lund om litt, men det er dog pga spissinga. Jeg vet i allefall før de skifta eiere så kunne de ta 4hjulskontroll på min og da tok de ca 1000,- per aksel. DVS 4 hjulskontroll ca 2000,- Hadde en annen bil inne på 4hjulskontroll engang, den var senket. Problemet for dem var at dersom bilen ble for lav så kunne den skygge for sensorene på tvers av bilen. Men det gikk greit på denne.
fast Dog Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 Oki..har hørt me dem oxo! De har per dags dato ikke utstyr til å utføre dette! Ble fortalt at det fort kan ta noen mnd før de hadde dette på plass! Ble oxo henvist til autoteknikk fra dem.
fast Dog Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 Flere som har ideer!?? Venter litt med bavaria!
OKSE Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 Er no ikkje noko heksekunst å ta 4-hjulskontroll. Senka møkje? Spørsmålet er om alle vinklane blir innanfor tillatte verdier slik at ein får godkjent senkinga på biltilsynet og ført det inn i vognkortet.
haavco Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 jeg tok forstilingskontroll nå på min e34. Og det var ikke noe problem med tanke på senkinga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå