coupenilsi Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 aldri så liten bump ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Ja jeg har bilder, legg meg til på Kimgrandalen123@hotmail.com, så sender jeg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Den er god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 er også intr i å bytte, bare å komme med forslag det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinalex Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Har du mulighet for å komme litt lenger ned i landet med den da? Oslo? Har du et tlf nr jeg kan nå deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Hvilke prisklasse snakker vi her da? om den ikke går under 10000 liksom:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 bare å by det, går under 10 000 nå, har ikke plass å ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mo-peder Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 bytte i d enne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 mulig det, har du noen specs på den da ? er ikke veldig moped type akkurat jeg da, men kan jo være tøft å ha noe å kjøre i skogen med også ; p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mo-peder Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 mulig det, har du noen specs på den da ? er ikke veldig moped type akkurat jeg da, men kan jo være tøft å ha noe å kjøre i skogen med også ; p er am6 motor( motor som sitter i aprilia rs etc) som er bygd om til simoni 90 cc med veiv med lengere slaglengde og sylinder med større boring. alt av lager i motoren er byttet det sitter forsterket cluch på den. og ny racing tending. forgaffel er sebac fra cagiva mito 50. bakstilling er fra rieju rs2 50. frembremsen er brembo fra stor sykkel. og ramma, ikke minst er en tempo tiger 520R! bare trimmen på den koster over 15k, og den er kjørt 40 mil etter det ble montert;) add meg på msn: peder@teleogdataservice.no for flere bilder etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Selg den heller i deler da nilsi så kan jeg sikker komme å hente noe ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Noe rust å nevne? Alt mekanisk å elektronisk virker fint? Tikking, klakking risting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg