s2ff3r Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 litt snø i haugesund da :-/ så står den stakkar bilen min ute
s2ff3r Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 har nå bestillt meg stylingsett, effektannlegg og vinge til bmw`n minn regner med at det kommer om 1måneds tid, så jeg kommer til og legge ut bilder av prosessen mens alt blir montert.
Lapin Kulta Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Hvordan stylingsett har du kjøpt? Kost av bilen mann!!
s2ff3r Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 hehe, har kostet av den, måtte bare ta et bilde, det tok bare et par timer så var det så mye snø det er et stylingsett som heter: LKA (tysk produsert) legger ut bilder nedenfor
///FredriK.S Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Håper virkelig at du ikke kjøpte det styling settet der??
s2ff3r Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 kliman funker fremdeles ikke, noen som vet hva det kan være??
Lapin Kulta Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Hmmm, blir veeeeeeeeeldig spennende å se hvordan det blir med det stylingsettet. Hva måtte du ut med? Respekt for å gå egne veier uansett!
s2ff3r Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 Hmmm, blir veeeeeeeeeldig spennende å se hvordan det blir med det stylingsettet. Hva måtte du ut med?Respekt for å gå egne veier uansett! for hele settet måtte jeg ut med ca 9k nesten 10k dvs. side skjørt (h+v) fronten og "rumpa" på bilen skal lakkere det i samme farge som bilen, må bare vente til det ikke er så mye snø her hehe
s2ff3r Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 hehe, da blir det muligens suicide-dører bak også (A)
s2ff3r Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 da tar jeg bare en rask oppsumering har nå bestillt: -stylingsett, og "time" til lakkering. -nytt ratt (racing ratt). -gear kule(til automat, M serien). -vinge. -effekt annlegg (4stk "utblås"). -nye kanaler. -nytt luft filter (sport, KN) :S husker ikke hva det heter -nye tennplugger. -skal også lakkere hele bilen iløpet av neste måned (mars). håper og få gjort så mye som mulig på en gang, slikt at jeg kommer meg fort på veien igjen
s2ff3r Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 noen som vet hvor jeg kan få tak i trimkamm-aksler? har sett litt selv men finner ikke :-/
s2ff3r Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 noen som vet hvor jeg kan få tak i/evt. lage basskasse i glassfiber til min bmw 525ia m20 (e34).... har sett etter modelltilpasset basskasser på http://www.bsbildeler.no men ingen som har det til denne bil modellen... hjelp?
s2ff3r Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 nå har jeg jaggu bestillt meg sports ratt også tihi
Gjest Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 nå har jeg jaggu bestillt meg sports ratt også tihi fet bil og kult prosjekt.. hva måtte du ut med for rattet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå