Gå til innhold

range rover vouge...eller ikke?...er ikke bmw da...

Anbefalte innlegg

Skrevet
da kommer han som skal lakke bilen min i morgen for og se på de sårene som evt. er i lakken og da får jeg "time" hos han :D

men noen som vet om det kanskje går bra og rette ut den bulken som er i bilen eller om jeg bare skal kjøpe ny skjerm?

Regner med han som skal lakkere bilen din har peiling på om du kan rette opp bulken eller om du må ha ny skjerm. Hvis det ikke er for mye går det fint å nappe den ut og sparkle.

Bestemt deg for farge?

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
da kommer han som skal lakke bilen min i morgen for og se på de sårene som evt. er i lakken og da får jeg "time" hos han :D

men noen som vet om det kanskje går bra og rette ut den bulken som er i bilen eller om jeg bare skal kjøpe ny skjerm?

Regner med han som skal lakkere bilen din har peiling på om du kan rette opp bulken eller om du må ha ny skjerm. Hvis det ikke er for mye går det fint å nappe den ut og sparkle.

Bestemt deg for farge?

okeida :) men hører med han og jeg da :)

ja, enten så blir det samme farge som bilen er nå (diamant sort metallic)

eller så tenkte jeg noe som: konge blå / marine blå. med flakes da evt.

men utenom det så vet jeg ikke helt :P

• 2 weeks later...
Skrevet

er ikke sikker på hvilken farge jeg skal ha, og bilen skal lakkes i neste uke :S hehe

så om noen har et forslag og komme med så hadde det vært topp. de fargene som jeg har tenkt på er:

Lemans blå.

Diamant sort metallic (den fargen jeg har).

vanelig hvit med sorte detaljer.

hvit perlemor med sorte detaljer.

Skrevet

og jeg hørte i går at jeg kan ta "fronten" fra en nyere bmw 5serie og feste den på min 89mod?

noen som vet om det faktisk går?

Skrevet

hvor ny 5-serie? eller, uansett egentlig. har enda tilgode å se en vellykket mix av forsjellige designer. E34 er en bil som ser best ut clean. 90% av alle ettermarkeds stylingdeler bryter de originale linjene og gir aldri et bra helhetlig utseende.

Skrevet

Er enig med Hafsmo. Ikke sats på Rieger e39 forntfanger til denne. Blir som å sette truger på Petter Northug :D Behold fronten din orginal, evt M5 eller 540 fanger :D Det er cleant og pent :D

Skrevet

Da håper jeg at været holder seg slik som det er nå. For nå er nesten all snøen borte her i haugesund:-D

Kan komme noe sol nå så resten forsvinner for da kan jeg sette sommerskoene på bilen;-):-D

• 9 months later...
Skrevet

Da, var bmw`n min sin sisste dag komt, etter herverk på bilen så ble det for dyrt med reprasjoner..

alle ruter er knust, panseret er slått ned, dører er slått inn, alle lykter er knust, kan nesten se ut som om det er blitt brukt slegge på felgene, setene er kuttet opp....så det ser ut som om bilen blir sendt til den lokale opphuggeren......med tungt hjerte jeg gjør dette, men det koster for masse. er allerede på utkikk etter en ny bmw, men har ikke bestemt meg for hvilken enda. legger ut evt. ny info. om hva, hvilken det blir..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...