Rabies Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... pic_Cat=18 <--In løøøv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Du henger på bmw-syndikat du og. Mye gromt der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Hehe, sånn hønsenetting i fronten var det første jeg putta på bilen min da jeg kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 Er der jeg er og kikker når det er lite aktivitet på bimmers Veldig mange flotte bygg der. (Og en del søppelbygg også.) Skulle registrert meg der om jeg forstod tysk Torbjørn: Ja, er noen smådetaljer på dem som jeg ville gjort anderledes, som netting, ratt, dtm-stuss og baklykter. Men kjærlighet gjør blind vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Den va jo ikkje så fin da? Bare senka ein del hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Hvem trenger m-tech sier bare eg.... M-tech er fra nå forbeholdt de som ikke tørr å senke nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Menneh.. han bruker jo 225/35 17 både foran og bak da. Noe som gir veldig lav rulleomkrets, ergo mye lavere bil. Men lav og pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 Den va jo ikkje så fin da? Bare senka ein del hehe Er vel mye det at den ser SINNSYKT strøken ut og er utrolig clean som fenger... Alle kan jo ikke ha m-tech heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Han har gnikket endel på delene under huven også ser jeg Meget pen denne, men klarer ikke å like slike baklykter og DTM-stusser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Gi meg et kamera og en poleringsmaskin, så skal jeg klare å få de aller fleste biler som ikke er rustet ihjel til å se strøkne ut hehe Men for all del, den var ikke så dum. Er senka godt over middels. Desverre er jeg en M-tech hore, så stemmer for det Arbeidet i motorrommet var ikke så aller verst da. Likte at enkelte deler var polert opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 Gi meg et kamera og en poleringsmaskin, så skal jeg klare å få de aller fleste biler som ikke er rustet ihjel til å se strøkne ut heheMen for all del, den var ikke så dum. Er senka godt over middels. Desverre er jeg en M-tech hore, så stemmer for det Arbeidet i motorrommet var ikke så aller verst da. Likte at enkelte deler var polert opp hehe, ja er jo klar over at du antageligvis ville putta m-tech på tørketrommelen din om passformen var god Men på den annen side så har jo jeg utviklet meg til å bli schnitzerhore, men lar ikke det stoppe meg fra å bli litt småør i hodet av denne bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 likte den kjempegodt, er moro når det er så gjennomført at det ser ut som om det kom slik fra fabrikken, hvem trenger ufo-plast, når det ser så bra ut uten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 Wow, Biring liker en E36?! Hehe, det var en ny vri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 alt for mye bakdører på en 3er. og det rattet passet ikke inn i en ellers "orginal" bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 Bakdørene er greie de syntes jeg, men skal si meg enig ang. rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå