bmwkizn Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Var utrolig pen og clean den der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Fin bil ja! Digger det nettstedet der, er så altfor mange herlige bmw'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 det var jo ikke så veldig mye orginalstuk på den der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Nei, stuket i seg selv er jo "en anelse" modifisert, men med originalstuk mente jeg original plast. Ikke masse m-tech og diverse styling annet enn sideskjørt og lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Me like very much! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 går an å få til en fet e36 uten mplast... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Personlig synes jeg den var en anelse lav, men var jo en pen bil. Kunne kanskje hivd rattet og eksosen, ellers pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Egentlig en dritfin bil, men litt for lite gummi på felgen og fæle endestusser trekker ned. Ja, jeg skjønner at profilen er en del av stuket, men det ser nesten ut som lekebilhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 NYDELIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Egentlig en dritfin bil, men litt for lite gummi på felgen og fæle endestusser trekker ned. Ja, jeg skjønner at profilen er en del av stuket, men det ser nesten ut som lekebilhjul. Kunne sikkert gått opp på 40-profil, men jeg syntes det var litt tøft jeg 35 hadde sikkert vært enda tøffere om felgene var breiere med lavere ET. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 alt for mye bakdører på en 3er. og det rattet passet ikke inn i en ellers "orginal" bil Så den skulle bare hatt bakdør på ene sida da, eller? Neida, er enig ang. alle de dørene, men utenom de..sweet god! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Rå sedan, Funker jo fint uten m-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Rå sedan, Funker jo fint uten m-tech er jo m-tech skjørter og sidelister da syns den er fin, høyen er bra men lit for lite gummistrekk! her er en coupe som gjør seg bra uten m-tech: er 89 corvette felger 9,5x17 ettersom jeg forstod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Rå sedan, Funker jo fint uten m-tech er jo m-tech skjørter og sidelister da syns den er fin, høyen er bra men lit for lite gummistrekk! Er jo sant da , men m front er jo liksom Prikken over i`en. viss du skjønner. Å den mangler speil og m hekk , så la oss si at det funker uten full m-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Rå sedan, Funker jo fint uten m-tech er jo m-tech skjørter og sidelister da syns den er fin, høyen er bra men lit for lite gummistrekk! Er jo sant da , men m front er jo liksom Prikken over i`en. viss du skjønner. Å den mangler speil og m hekk , så la oss si at det funker uten full m-tech Er vel INGENTING som er m-plast på denne. hekkfangeren er slik orginal,- skjørtene også. Strøken bil. Er enig i kommentarer om innpress, baklykter og eksos. Jeg antar at grunnen til at han valgte et slikt ratt, er fordi han rett og slett ikke vil ha noe som helst mtech ACS eller andre divisjoner/produsenter som en forbinner med "show" deler,- men likevel falt for fristelsen om å bytte det orginale traktorrattet. Syns det kunne blitt aldri så tøft med valsede hjulbuer og dekkstrekk på denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå