Ad|oS Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Da skal bilen "endelig" selges... Det aller meste av informasjon står på førstesiden av tråden om bilen min, så her er linken til den: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=113187 For de som ikke er interessert i å lese der, så kan jeg nevne det viktigste: - 1993-modell - så vidt jeg vet, bygget opp på et tysk karrosseri som ble importert 2001 - 2,5 liters motor med enkel vanos - per dags dato rett under 207.000km - meget pent sportsskinn interiør, svart - komplett M-tech - fin i lakken - kan leveres med orginale BBS RC felger, eller BBS LM replika (evnt vinterhjul) Bilen er godkjent senket 40/15 med H&R fjører (står nå på Supersport justerbart, som ikke er godkjent) og har også godkjent de orginale BBS-felgene i vognkortet Gikk nettopp gjennom PKK med kun feil på lys (lyspærer) og bremser foran. Av negative ting som kan nevnes: - litt rust - et vindu som ikke vil gå helt opp - mangler bremseføleren foran etter bremseskifte Prisen er satt til HBO over 90.000kr JA, det er mye penger og den er overpriset ifølge veldig mange, men nå er prisen satt til det og den kommer nok til å bli solgt for dette også Har du noen spørsmål, send meg en PM her på bimmers, så skal jeg svare jeg så godt jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 nydelig bil:) lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 lat jeg..... åssen stereo er det? hvordan eksos har du montert ? tilstand på motor ?(antar det er bra..) flott bil!! salget går nok i orden fort! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Anlegg: - Pioneer DEH-P6900UB spiller (tilgang til iPod gjennom spilleren) - Alpine forsterker - Kicker 10" sub - Frontsett med høytalere i sparkepanel, døra og diskanter ved speilet Ferrita rustfri eksos Motoren er veldig bra. Ingen ulyder, og går godt. Har aldri hatt noen mekaniske problemer med bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 har du noen bilder av rusten? kjenner det føles riktig inni sjela med 325, BBS felger ,sports skinn etc etc.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 PM er sendt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Da var bilen lagt ut for salg på AutoDB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Fått no respons på bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 Har hatt litt respons, men ikke allverdens. Høy prisklasse, så kan vel kanskje ikke forvente noe annet heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 innbytte var ikke aktuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 Send meg et forslag over PM. Kun innbytte der jeg får penger i tillegg Skriver at jeg ikke tar innbytte på autodb, for ellers ringer det så mange som vil bytte sin Opel Vectra 1.6 med 300.000km på telleren og vil bytte likt med deg hehe Altså mye urealistiske innbytter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Solgt bilen? sendt deg pm, men ikke fått noe svar. Hva slags vinterfelger følger med forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Oppdatert annonsen på nett nå. HBO over 90.000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Fortsatt ikke intr i å selge bbs felgene til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå