Iceybear Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Hei! Her om dagen skulle jeg låse meg inn i bmw'n på parkeringa her.. å av en eller annen grunn glemmer jeg å låse opp og prøver å åpne døra.. og ser så at coupèlysene slår seg på.... er ikke det litt unormalt? Jeg prøvde å ta i døra til naboens bmw e36 compact.. (ja dem er tapere ).. å der gikk dem ikke på hmm.. mulig dem har slått av lyset, aner ikke... det gjør jeg på min iallefall.. bare ser for meg innbruddstyvene står der å lyser opp vidunderet mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Tapere...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceybear Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Tapere...? HEHE den landa gitt... en aldri så liten spøk på compact eieres bekostning bare for å spikre det på veggen....... skulle det forestille et brukbart svar...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Tapere...? HEHE den landa gitt... en aldri så liten spøk på compact eieres bekostning bare for å spikre det på veggen....... Riktig. Anywho, en kompis opplevde det samme, men han fant aldri ut av det der. Sliten dørkontakt, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Dette er ikke unormalt, det er en del av bilens utstyrspakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Dette er ikke unormalt, det er en del av bilens utstyrspakke. Jøss...did not know. Er det standard eller fulgte det med en av pakkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Standard er det helt sikkert ikke, men jeg vet det er mange som har denne muligheten. Anbefaler trådstarter å dra til nærmeste forhandler og få skrevet ut utstyrsliste, der vil det mest sannsynlig stå en utstyrskode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Da har du sansynligvis vinterpakke. Når du gjør det går lyset på og et varmeelement tiner opp låssylinderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceybear Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Hmm.. jeg synes det er en skikkelig drittfunksjon jeg.. ser ikke vitsen med å kunne lyse opp coupèen uten å måtte låse opp.... fint for tyver på natterstid kan jo bare lyse opp hele dritten å se om det er no intresant der... jaja.. nesten så jeg vurderer å kleppe istøkker hele driten..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Jeg har det samme på min touring, men jeg vet ikke om dørlåsene varmes opp. Det står ikke noe om vinterpakke på min utstyrsliste. Det har ikke vært slik på noen av coupeene jeg har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Hadde dette på min E36 coupe, samme med oppvarmede dørlåser.. Ang det med tyver, tror du ikke de har lommelykt med seg når de skal snoke rundt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Har dette på min coupe. Har aldri sett på det som et problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Jøss...dette må testes på touringen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mister Bimmler Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Har det på min Touring, tiden vil vise om jeg har dørlåstiner også. Min har varme i speila og trolig vinterpakke. Synes det er en gild funksjon de gangene det er kveld og jeg lurer på om telefonen ligger i konsollen før jeg låser opp og ser. Og lignende essensielle situasjoner. Scampi - er Touringen din "Samoablau" eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Vanlig det. hatt det på alle mine couper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå