eXclusive Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Jeg skulle hatt et green filter, til E34 520i M50B20, hvor er det best å handle? Link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 green får du kjøpt på diverse bilrekvisita. torshov, bilextra, o.l. men hvorfor akkurat green? jeg er mer fornøyd med k&n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 jeg har green på ene bilen min. var hakket bedre enn K&N fikk jeg beskjed om på 3 steder. og dat var 100 kr billigere. kjøpte på torshow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXclusive Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 leser på tester at green filtrerer bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceybear Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Bedre å beholde original, evt kjøpe innsatsfilter... etterhvert som filteret blir eldre mister du mer effekt enn du noensinne tjente på åpent filter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXclusive Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 alle filtere blir jo gamle, derfor man bytter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 det er så marginalt det man tjener på slike filter tror jeg. Gjør nok mer skade enn moro, med tanke på ødelagt LMM osv. jeg kjører hvertfall originalfilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Trådstarter har etter hva jeg har fått med meg ikke nevnt noe om åpent filter. Kan jo være green innsattsfilter han mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceybear Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 joa men hva er det folk flest tenker på når dem sier det da.. Ja lmm går til hællvete sammen med resten av bilen fosj få det vekk.. borr i værstefall noen høl i luftfilterboksen om det virkelig må til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Jeg forutsetter at du snakker om et åpent filter. Hvorfor bil du montere et filter som: 1. suger varm luft fra motorrommet og senker effekten på motoren? 2. filtrerer møkkdårlig uten oljefilm? 3. blir tett dersom det har for mye olje og binder til seg skit og støv? 4. ødelegger LMM dersom du bruke for mye olje? 5. koster mye mer enn et vanlig filter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Hvis man monterer et slikt filter og gjør det riktig så tjener man hester på dette. Men alle kjøper jo alle slike jallafilter på biltema og sitter igjen med erfaringen av disse. Grunden til at LMM blir ødelagt er pga feil bruk og ikke noe annet. Et godt varmeskjold MÅ brukes i sammenheng med et slikt filter. Innsatsfilter har ingen hensikt, da kan man like gjerne ha det orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Hvis man monterer et slikt filter og gjør det riktig så tjener man hester på dette. Dokumenter dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå