Rayman Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Hver er det som syter her sier du? Full eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mystery Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Enig med Clerion! Dette er en tråd for spinne bilder/videoer, så la oss holde oss til det, å slutt med denne sytinga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Ønsker å se... En brei E36, vinterføre ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 greier meg best med rattlås på! men her er mine er endel http://www.youtube.com/user/StaLe30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olechr Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Guuuud til whining....Tror folk har fått med seg at man KAN bli tatt nå (= Gidd mess opp tråden mer med piss på.. Hver eneste dag blir ett titalls personer tatt i fartskontroller, får bøter for å ikke bruke belte osv... DE VET DET!!!! Men hjelper ikke si det 1000 ganger fordet. Folk vil alltid pushe grenser, regler og lover. Gidd whine, lag en whinetråd...... +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Har forresten tatt insj og laget klagetråden ;D hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Min e36 m3 3.0. Solgte den i vår, bilde tatt ifjor på bimmers treff, før bilen var på hvite skilt Her f.eks er et glanseksempel på hvordan man mister førerkortet. Mulig ikke man tenker så mye over det, men her er det usladdet lagt ut bilde med både prøveskilt (som det fylles ut kjøreseddel på) og førers ansikt tydelig. Mere trenger ikke Onkel for å reagere... SÅ folkens, legg gjerne ut klipp og filmer med herjing, men sørg for at dere ikke kan identifiseres i ettertid lol? tydelig førers ansikt thomas? hehe... kunne jo vært en hvilken som helst halvgossen fyr da! mange som er litt runde i ansiktet som kjører bmw... kunne gjerne vært meg eller deg som kjørte utifra det bildet iaf... og prøveskilter, dvs noen som prøver bilen, kanskje for et evt kjøp, ikke godt å være bileier og vite alt en evt kjøper holder på med ^^ (ja, satt veldig på spissen ) btw: han i passasjersetet der så veldig lykkelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gatebil76 Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Denne spinner på alle fire Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gatebil76 Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 legg merke til....prøve på det selv når bernt en får dette til en dag om veldig lenge så blir han nok hekta han også.... kjører man fort eller sidelengst er man oppmerksom og med full konsentrasjon.....så kom bernt med tlf i øret og i feil kjøre felt....hvem får skylden. bare satt veldig på spissen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 rudsgkoen mai 2009 på jessheim og litt dårlige dekk litt spoling, desverre blei det slutt på bensina så kom litt tenningsbank og fikk ikke spinni mer:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Har ikke gjort det helt store i nyere tid og er ganske rusten på sladding... mistet lappen for en god del år siden for nettopp det og har så og si sluttet med sånt. Men slenger med to videoer... første video er fra banekjøring på det som må være norges minste lukkede bane. Litt kosekjøring med e39 bare, ikke det helt store. Video nummer to er sammeklippet av noen mobilvideoer som er minst 5 år gamle. For øvrig en gammal e36 318... type kebab! Første: Andre: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 har noen bilder fra gardermoen raceway på vinterføre i 7er`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 hadde ikke så mye fart på bakdekka. så fikk ikke noe røyk pga liten go-kart bane og at det var autoslalom, ikke drifting . men ligger da litt sideslengs og ja, jeg vet..... bilen ser ut som en dass men den funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Gamle E30 med M30B34 =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 legg merke til....prøve på det selv når bernt en får dette til en dag om veldig lenge så blir han nok hekta han også.... kjører man fort eller sidelengst er man oppmerksom og med full konsentrasjon.....så kom bernt med tlf i øret og i feil kjøre felt....hvem får skylden. bare satt veldig på spissen Jeg antar du refererer til meg, dog jeg er litt usikker på hva du vil frem til? Og hvorfor du velger å bruke meg i det upresise eksempelet ditt? Det kan godt hende man er veldig oppmerksom og konsentrert, men du må forstå at det er flere faktorer enn det som spiller inn når uheldet først er ute. Er det vått løv i veien? Er det en fulllastet Polo som kommer ut en uoversiktlig høyre vei lenger fremme? Guuuud til whining.... Jeg antar du leter etter ordet; Konstruktiv kritikk. Det faktum at det er folk på forumet her, som ikke er klar over at du kan faktisk bli straffet for å legge ut slike filmer/bilder, rettferdiggjør innleggene. Det trenger tydeligvis å bli sagt 1000 ganger til, og helt til folk uten vett forstår at det er ikke kun deres egne liv og eiendom som blir satt på spill. Ikke dum deg. Og nei, jeg har ikke lyst på en annen bil, liggende sidelengs, inn i bilen min. Uansett hvor kult jeg synes det er. Det hører hjemme på bane, eller kontrollerte omgivelser. Så om jeg greier å åpne øynene til et enkelt individ, så bryr jeg meg katta om jeg irriterer to-tre andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå