NiklasJa Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Her er en liten film med kosekjøring som har ligget død en stund. http://www.youtube.com/watch?v=lYOX1gSlKKk Ikke så lykkelig slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Ikke BMW, ikke RWD, og ikke på asfalt. 109hesters morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Her er en liten film med kosekjøring som har ligget død en stund.http://www.youtube.com/watch?v=lYOX1gSlKKk Ikke så lykkelig slutt. Haha, det er oppe på Regnbuen, like ved Jet'n.. Vært der mye.. Men pass deg.. Politiet er der ofte pga ungdommene som koser seg.. Det industrifeltet der perfekt.. HERLIG sted å leke seg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Ikke BMW, ikke RWD, og ikke på asfalt. 109hesters morro! Heheh... Tenkte når jeg så bilde nr 2.. Faen, er en elg der.. Også så jeg bilde nr. 3 også var den der enda.. Først da jeg forstod at det var et hinder.. =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 En herlig sving oppe ved Grønnmo ( Søppelanlegget ) hvor jeg lekte/leker meg mye med bilene mine.. På klippet er det av min første, høyt elskede og dypt savnede E30 316i..! Pr. idag er det blitt en 335.. =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Ikke noe store greier og ikke noe bra filmet, men bidrar med litt kjøring på fjorden Jeg og Rolfuzz som kjører en tur http://smg.photobucket.com/albums/v239/ ... I_0007.flv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Herlig bilkontroll! Elsket slutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks_89_x Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Mitt bidrag Kjeda mej litt her en kveld ser bra ut hvilken eksos har du forresten? fet lyd Raka rør me sebring bak potte lite populært når jeg kom hjem om natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Noen bilder fra i vinter, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Et par fra eikås i går: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Vinklene på bildene lager bakke på Eikås Ellers knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Vinklene på bildene lager bakke på Eikås Ellers knall Hehe ja er noen snodige vinkler... en kompis som tok dem med kompakt kamera hehe.. edit: Fant et par til fra Silje i BGK.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå