Transam77 Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Trafikkskadet bil selges. Ingen skader på Motor, gear og driverk. Interiør helt kun air-bag som er utløst. Se vedlagte bilder. Km: 142000 Kontakt per.tlf. Selger: Brynjulf Blåmoli Dalveien 37 8250 Rognan Tlf: 41420824 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Ikke for å være frekk eller noe, men du syns ikke det var en litt drøy pris for en bil som knapt er verdt å fikse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 hmm...er jeg fullstendig blind eller...ser ingen pris her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nylund Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Hei! Muligt og kun få kjøpt den delen med bakdørene som har solskjermer inntregert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Hvor mye hadde du tenkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 selge i deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Er det noen som ser prisen ????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Står ikke noen pris. Muligens "Kvammis" leser/leste feil og leste kr isteden for km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Stod pris tidligere...60.000,-.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Stod pris tidligere...60.000,-.... Det stemmer nok ikke. Er skaden registrert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Stod pris tidligere...60.000,-.... Det stemmer nok ikke. Er skaden registrert? Det stemmer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 stemmer prisen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 stemmer prisen?? Det får du nesten spørre selger om, prisen var oppgitt til 60.000,- tidligere,men er slettet av trådstarter nå.....forøvrig så står navn og telefon nr.til selger i tråden...så det er sikkert bare å ringe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Transam77 Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 Jeg har lagt ut denne bilen for faren min da han ikke er registrert her på siden og at jeg har bedre Pc kunskaper enn han. Ja det stemmer at det sto en pris på 60000. Men det var en feil det skulle ikke stå der, prisen er altså feil og det er ikke satt noe bestemt pris, er mer opp til hva eventuelle kjøpere byr. For å diskutere pris vil jeg annbefale dere som er intriserte om å ringe han. Slik jeg har forstått det ønsker han å selge hele bilen i ett, men dette er noe dere sikkert kan bli enige med han om, hhvis dere ringer. tmp: Er ikke sikker på hva du mener med registrert? Beklager alle sammen at jeg ikke har fått svart dere tidligere. har vært mye borte pga. jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg