stjerna Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Kjøpte noen felger som jeg skulle ha på min e39. Men de passet ikke grunnet nav var for stort på bilen. Felgene er orginale bmw og selgeren sa de stod på en 7 serie. Men stemmer dette?? Hva er inpresset?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Kan sikkert stemme at de har stått på en 7-serie, da E39 har større senter enn 7-serie. E39 har vel størst senter av alle Bmw modellene mener jeg, med 74,1. Sjekk linken under her: http://www.bimmers.no/statisk.php?id=hjulspecs Men jeg vet ikke hvilket innpress felgene dine har. Så ikke det på bildene. Det står ikke ET, og så ett tall en eller annen plass på de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Kan sikkert stemme at de har stått på en 7-serie, da E39 har større senter enn 7-serie. E39 har vel størst senter av alle Bmw modellene mener jeg, med 74,1. Sjekk linken under her: http://www.bimmers.no/statisk.php?id=hjulspecs Men jeg vet ikke hvilket innpress felgene dine har. Så ikke det på bildene. Det står ikke ET, og så ett tall en eller annen plass på de da? Kan ikke finne noe plass det står ET på ser du Men burde ikke gå an å finne det ut på de andre nr som står på felgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Er ganske sikker på at dette er orginalfelger til en E83 altså en X3, med 39 i innpress! Sjekka litt på Online ETK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Er ganske sikker på at dette er orginalfelger til en E83 altså en X3, med 39 i innpress!Sjekka litt på Online ETK. Kikket også litt rundt og kom også fram til det samme. Kanskje høre med bmw i morra ET 39, hvis jeg fikser navet på felgene passer de da på 5 serien min??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Er ET39(IS39) på de felgene der. Passer med andre ord IKKE på E39 eller noen annen 5 serie, med mindre det tas i bruk 20 mm spacere +/-. De er til X3 som mr Diesel sier. Diam. på nav er 74.1mm på E39.. ingen annen bmw har dette. Du har blitt lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Kommer fra X3 ja. Felgene vil også passe E36/E46 med andre dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Felgene er tilsalgs http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=134823&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå