spaix Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 heisann bare lurte på åssen motor jeg har i min bmw 320 e30, er en 86 model 12v med 125 hk , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Det er en M20 B20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Det er en M20 B20 takk skal du ha:D veit du om det er lett å få godkjent med en annen som, en 320i med 24v ? eller er det vanskelig?edit: annen motor , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Visst en 318 med 325 motor blir godkjent så skal hvert fall det være mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Visst en 318 med 325 motor blir godkjent så skal hvert fall det være mulig! ja du sier noe der, hehe, men må du ikke forsterke bremser osv da? tenkte liksom på om det blei veldig mye mere jobb enn å skifte motor for å få det godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Ja, så klart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Ja, så klart! hva da evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 dobbeltpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 hvertfall få på 325 bakstilling da den har skivebremser kontra tromelbremsene til 320'n og n¨skal det sies at jeg har godkjenningspapirer på 3,5l i en e30 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Du må bytte bremser og drivverk visst du skal bygge om til 325 ja, men tviler på du trenger det du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 hvertfall få på 325 bakstilling da den har skivebremser kontra tromelbremsene til 320'nog n¨skal det sies at jeg har godkjenningspapirer på 3,5l i en e30 318 såpass, har lyst til å bytte til en 2,5l, men det blir vell mye jobb? hørtes veldig ut som at du hadde peilig, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 peil har jeg ikke, men har satt en m20b25 i en 320 før, er jo bolt over hvis du har komplett delebil, eller motor med ledningnett og hjerner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Kan du å skru, så er det ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Kan du å skru, så er det ikke noe problem sant så sant, men er greit å vite hva du skal skru på hvis du skal skifte motor, hva du må gjøre for at det skal bli godkjent, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 søk før du begynner hvertfall, da gjør du det i riktig rekkefølge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå